کد خبر: 622279
|
۱۴۰۲/۰۴/۲۱ ۲۱:۴۰:۰۰
| |

نتیجه عجیب یک نظرسنجی؛ 49 درصد معتقدند وضعیت حجاب بهبود یافته یا تغییری نکرده!

روزنامه همشهری نوشت: نتایج یک نظرسنجی تلفنی می‌گوید 49 درصد مردم معتقدند وضعیت حجاب نسبت به قبل بهبود یافته یا تغییری نکرده است.

نتیجه عجیب یک نظرسنجی؛ 49 درصد معتقدند وضعیت حجاب بهبود یافته یا تغییری نکرده!
کد خبر: 622279
|
۱۴۰۲/۰۴/۲۱ ۲۱:۴۰:۰۰

روزنامه همشهری نتایح یک نظرسنجی درباره حجاب را منتشر شده و مدعی شده ۴۹ درصد مردم معتقدند وضعیت حجاب تغییر نکرده یا بهتر شده است!

به گزارش همشهری، براساس نتایج این نظرسنجی تلفنی که از میان 1020نفر از شهروندان تهرانی بالای 18سال صورت گرفته است 64 درصد مردم عنوان کرده‌اند از طرح‌ها و برنامه‌های نیروی انتظامی در سال جدید در موضوع عفاف و حجاب اطلاعی ندارند. در همین رابطه 66درصد از پاسخگویان گفته‌اند امسال هیچ نمونه‌ای از اجرای طرح عفاف و حجاب در خیابان‌ها و فضاهای عمومی مشاهده یا تجربه نکرده‌اند. البته 42درصد از شهروندان تهرانی گفته‌اند پیامک بی‌حجابی برای اطرافیان‌شان ارسال شده است.

این روزنامه افزوده است: اما 2 داده مهم این پیمایش حرف‌های متفاوت و قابل اعتنایی دارد؛  42درصد از مردم گفته‌اند وضعیت بی‌حجابی در چندماه اخیر بدتر شده و فقط 19درصد معتقد بوده‌اند این وضعیت بهبود یافته است. 30درصد از مردم هم گفته‌اند وضعیت تغییر خاصی نکرده است. 62درصد از مردم معتقدند طرح‌های عفاف و حجاب نهادهای مختلف تأثیری بر جلوگیری از ترویج بی‌حجابی نداشته است و فقط 28درصد از مردم طرح‌های موجود را کارآمد دانسته‌اند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها