کد خبر: 625565
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۰ ۱۸:۳۰:۰۶
| |

امیرحسین بانکی‌پور نماینده مجلس:

پاسپورت بی‌‌حجابان جلب می‌شود

یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از جلب پاسپورت بانوان بی‌حجاب خبر داد.

پاسپورت بی‌‌حجابان جلب می‌شود
کد خبر: 625565
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۰ ۱۸:۳۰:۰۶

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره مجازات‌های در نظر گرفته شده برای بی حجابان در لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ حجاب و عفاف پرداخت.

به گزارش مهر، امیر حسین بانکی پور عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درباره لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ حجاب و عفاف گفت: وقتی این لایحه به مجلس آمد اعتراضات زیادی از سوی مردم متدینین و صاحب نظران در خصوص نواقص و اصلاحاتی که باید می‌داشت رو به رو شدیم.

وی در یک برنامه تلویزیونی افزود: ۴ هفته کار کارشناسی روی این لایحه انجام شد و عمده دغدغه‌ها برطرف شد و در نسخه نهایی اجماع ۸۰ درصدی روی لایحه از سوی اعضای کمیسیون و صاحب نظرانی که به کمیسیون آمده‌اند به وجود آمده است.

بانکی پور در ادامه بیان کرد:  ۹۵ درصد بی حجابان با اینکه پلیس با تخلف آنها برخورد کند اصلاح می‌شود و فقط ۵ درصد اصرار بر تکرار بی‌حجابی دارند.

وی ادامه داد: همسر و فرزندان مسئولان که بی حجاب باشند مشمول تخفیف نمی‌شوند، جریمه‌ها مستقیماً از حساب افراد کسر می‌شود، پرونده آنها در دادسرا بدون نوبت بررسی می‌شود و جلب پاسپورت و … از دیگر اقدامات در نظر گرفته شده برای مقابله با بی حجابی است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها