کد خبر: 629874
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۷ ۲۱:۱۰:۰۰
| |

رئیس فدراسیون فوتبال:

کشور به این‌ جمع‌بندی رسید که در ماجرای حضور بانوان در ورزشگاه به سمتی برویم که فیفا با ما برخورد نکند

رییس فدراسیون فوتبال حضور بانوان در ورزشگاه‌ها گفت که با مراواداتی که داشتیم نگذاشتیم فیفا به سمتی برود که برخوردی با ما انجام دهد. کشور به این جمع‌بندی رسید که این مهم انجام شود. در مسابقات تیم ملی حضور بانوان اتفاق افتاده بود و امروز هم برای لیگ انجام می‌شود.

کشور به این‌ جمع‌بندی رسید که در ماجرای حضور بانوان در ورزشگاه به سمتی برویم که فیفا با ما برخورد نکند
کد خبر: 629874
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۷ ۲۱:۱۰:۰۰

رئیس فدراسیون فوتبال درباره تخلف باشگاه لیگ برتری درباره ثبت قراردادها، وضعیت چمن ورزشگاه آزادی و شرایط تیم ملی امید و بزرگسالان صحبت کرد.

به گزارش جماران، مهدی تاج پس از جلسه با سرمربیان تیم‌های فوتبال بزرگسالان و امید گفت:  در این نشست همراه با سازمان لیگ و مسئولان فدراسیون فوتبال نشستی با سرمربیان تیم ملی در رابطه با برنامه‌ریزی بازی‌های تیم ملی، امید و لیگ قهرمانان آسیا برگزار کردیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به مباحثی که در رابطه با کمک داور ویدئویی در برنامه فوتبال برتر مطرح شد، گفت: این برنامه را با غرض و مرض می‌دانم و برای من و بقیه مسئولان فدراسیون قابل اعتبار نیست ولی پاسخ کلی درباره VAR را داده‌ایم.

به گفته او مشکل این برنامه ندانستن نیست، نخواستن برای دانستن است.

تاج گفت: .برای آوردن VAR تلاش لازم را کرده‌ایم اما به لحاظ آوردن و انتقال پول مشکلاتی داریم که دست ما نیست. وزیر محترم امور خارجه تمام تلاشش را می‌کند تا بتوانیم این کار را انجام دهیم.

تاج در رابطه با حضور بانوان در ورزشگاه‌ها یادآور شد: حضور تماشاگران بانوان از سوی فدراسیون انجام و از یکسری از ورزشگاه‌ها شروع شد. در بازی با ملوان انزلی محدودیتی قائل نبودیم و هر تعداد بلیت خواستند، فروخته شد. امروز هم حضور بانوان در چند ورزشگاه شروع می‌شود و شرایط به گونه‌ای پیش می‌رود که امیدوار هستیم در همه ورزشگاه‌ها شاهد حضور بانوان باشیم.

او گفت: در ورزشگاه آزادی جایگاه ویژه‌ای برای بانوان در نظر گرفته خواهد شد که سرویس‌های بهداشتی و ورود و خروج‌شان جداگانه است.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص حضور تیم‌های عربستانی در ایران برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گفت: روابط‌مان با عربستان خیلی خوب است و با هم هماهنگ هستیم. در استرالیا نشستی با رئیس فدراسیون عربستان داشتیم و داوران را نیز به کشورشان فرستادیم تا آموزش VAR‌ ببینند.

تاج در رابطه با بحث حق پخش تلویزیونی یادآور شد: اگر موانعی در خصوص تحریم‌ها نبود، VAR را داشتیم. در فیفا پول داشتیم و می‌توانستیم این سیستم را بیاوریم ولی به دلایلی که نمی‌توانم آن را فاش کنم یک نامه از ایران به شرکت EBS ارسال شد که تعدادی از این دستگاه‌ها آمریکایی است. 

وی ادامه داد: نکته بعدی، حضور بانوان در ورزشگاه‌ها بود که با مراواداتی که داشتیم نگذاشتیم فیفا به سمتی برود که برخوردی با ما انجام دهد. کشور به این جمع‌بندی رسید که این مهم انجام شود. در مسابقات تیم ملی حضور بانوان اتفاق افتاده بود و امروز هم برای لیگ انجام می‌شود.

تاج گفت: گاهی اوقات  مورد انتقاد صداوسیما قرار می‌گیریم که چرا این مأموریت‌ها را انجام نمی‌دهیم اما هیچ وقت نگفتیم چه کسی نمی‌گذارد انجام دهیم. الزامی برای فدراسیون فوتبال بود و باید انجام می‌شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها