کد خبر: 633505
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۴ ۱۳:۳۵:۰۰
| |

نماینده گیلان در خبرگان رهبری:

پاسخگویی به شبهات دشمنان درباره ولایت فقیه از وظایف ذاتی مجلس خبرگان رهبری است

نماینده گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: پاسخگویی به شبهات ایجادشده از سوی دشمنان درباره ولایت فقیه از وظایف و رسالت‌های ذاتی مجلس خبرگان رهبری است که به تقویت و دفاع از مبانی ولایت فقیه منجر می‌شود.

پاسخگویی به شبهات دشمنان درباره ولایت فقیه از وظایف ذاتی مجلس خبرگان رهبری است
کد خبر: 633505
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۴ ۱۳:۳۵:۰۰

حجت‌الاسلام و المسلمین احمد پروایی نماینده استان گیلان در خبرگان رهبری در اجلاس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به موضوع ولایت‌ فقیه و آرای مختلف در مسئله مشروعیت و مقبولیت، اظهار کرد: مرحله بروز و ظهور حکومت دینی با رهبری داهیانه امام راحل و نقش پررنگ مردم ایران در سال ۱۳۵۷ محقق شد و در ادامه با رهبری باصلابت مقام معظم رهبری، اساس و پایه‌های آن مستحکم شد. مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی نیز بااتکا به رهبری ولی‌ فقیه و بصیرت و حضور مردم همان شعار اصلی انقلاب اسلامی یعنی استقلال، آزادی  و جمهوری اسلامی است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: پاسخگویی به شبهات ایجادشده از سوی دشمنان در زمینه ولایت فقیه از وظایف و رسالت‌های ذاتی مجلس خبرگان رهبری است که باعث تقویت و دفاع از مبانی ولایت فقیه می‌شود.

نماینده گیلان در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: نقش‌دادن به رأی و خواسته مردم، استقلال و آزادی مشروع در سایه قانون اساسی مترقی، رفع فتنه‌های متعدد، وحدت ملی، اقتدار نیروهای مسلح، رسیدن به عزت نفس ملی و جایگاه علمی مطلوب در منطقه و بلکه در جهان از دستاوردهای مدیریت ولایت فقیه در جمهوری اسلامی ایران است که به ایجاد امید در دل ملت‌های آزاد انجامید. بیداری اسلامی و تقویت جبهه مقاومت و تربیت شهدایی همچون سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس که با رشادت‌شان نابودی داعش رقم خورد، از برکات انقلاب اسلامی است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها