کد خبر: 639489
|
۱۴۰۲/۰۸/۱۴ ۲۱:۳۵:۰۰
| |

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان خبر داد:

شناسایی هویت 32 جانباخته در آتش‌‌سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان از شناسایی هویت اجساد جانباخته در آتش‌سوزی لنگرود خبر داد و گفت: در جریان حادثه آتش سوزی در این کمپ ۳۲ نفر از افراد بستری به علت سوختگی جان باختند که با تلاش شبانه روزی پزشکی قانونی استان طی بررسی های دقیق و سرعت العمل بالا هویت همه اجساد مشخص شد.

شناسایی هویت 32 جانباخته در آتش‌‌سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود
کد خبر: 639489
|
۱۴۰۲/۰۸/۱۴ ۲۱:۳۵:۰۰

محمد جلایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان از شناسایی هویت اجساد ۳۲ جانباخته حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد در شهرستان لنگرود خبر داد.

به گزارش ایرنا، محمد جلایی گفت: در جریان حادثه آتش سوزی در این کمپ ۳۲ نفر از افراد بستری به علت سوختگی جان باختند که با تلاش شبانه روزی پزشکی قانونی استان طی بررسی های دقیق و سرعت العمل بالا هویت همه اجساد مشخص شد.

وی با تسلیت به خانواده جانباختگان این حادثه در ادامه به وضعیت پایدار و نسبتا خوب مصدومان این آتش سوزی اشاره کرد و گفت : ۲ نفر از این مصدومان در بیمارستان های لنگرود و رودسر ترخیص شده اند.

وی عنوان کرد: از ۱۵ مصدوم دیگر این حادثه که در بیمارستان ولایت رشت بستری هستند ۳ نفر عصر امروز ترخیص شده اند و ۲ نفر دیگر که مراحل درمان را به خوبی طی کرده اند فردا از بیمارستان مرخص می شوند.

وی عنوان کرد : عوامل دست اندرکار و مسئول در این کمپ هم همچنان تا تکمیل و اعلام نتیجه بررسی ها به منظور پیگیری قضایی تحت نظر هستند.

حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد در شهرستان لنگرود ساعت ۵:۴۵ دقیقه صبح روز جمعه رخ داد و طی آن ۳۲ نفر از افراد بستری جان باختند و ۱۷ نفر دیگر مجروح شدند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها