کد خبر: 646677
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۱ ۱۱:۳۵:۳۱
| |

آمریکایی‌ها سال ۲۰۲۰ اندازه فساد چای دبش دستمال توالت خریدند!

آمریکا یکی از کشورهای جهان با بالاترین میزان مصرف دستمال توالت است. شهروندان آمریکایی در سال ۲۰۲۰ حدود ۲ میلیارد دلار برای خرید دستمال توالت هزینه کردند.

آمریکایی‌ها سال ۲۰۲۰ اندازه فساد چای دبش دستمال توالت خریدند!
کد خبر: 646677
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۱ ۱۱:۳۵:۳۱

جمعیت جهان سالانه حدود ۴۲ میلیون تن دستمال توالت استفاده می‌کنند. اگر همه این رول‌ها کنار هم قرار بگیرند، تقریبا ۵۰ هزار بار پیرامون زمین را دور می‌زنند.

به گزارش همشهری آنلاین، آمریکا یکی از کشورهای جهان با بالاترین میزان مصرف دستمال توالت است. اگرچه چین جایگاه نخست را از نظر مصرف دستمال توالت به خود اختصاص داده است، اما جمعیت بسیار بیشتری نسبت به آمریکا دارد. اگر میانگین مصرف سرانه در نظر گرفته شود، آمریکا در این زمینه حرف اول را می‌زند.

این یک تجارت بزرگ است و به عنوان نمونه، شهروندان آمریکایی در سال ۲۰۲۰ حدود ۲ میلیارد دلار برای خرید دستمال توالت هزینه کردند.

اگرچه دستمال توالت گزینه‌ای راحت برای استفاده است، اما کارشناسان اغلب خودشورهای توالت فرنگی یا بیده را در صورت استفاده درست به عنوان گزینه‌ای بهتر و بهداشتی‌تر توصیه می‌کنند. این به دلیل آن است که دستمال توالت می تواند برای پوست ساینده باشد و به اندازه روش های آب محور بهداشتی نیست.

مصرف دستمال توالت برای محیط زیست نیز مضر است. تا ۴۰ درصد از جنگل زدایی جهانی با صنایع کاغذ و خمیر کاغذ مرتبط است. در حقیقت، بسیاری از دستمال های توالت معمولی از خمیر چوب بکر ساخته می شوند که عمدتا از درختان نرم چوب مانند کاج و صنوبر استخراج می شود.

تخمین زده می شود که سالانه به ۳۱.۱۱ میلیون درخت نیاز است تا دستمال توالت مورد نیاز در آمریکا تامین شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها