کد خبر: 646795
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۲ ۱۱:۱۵:۵۵
| |

ادعای عجیب مقام ارشد نیروی انتظامی؛ احساس امنیت در تهران رو به افزایش است!

فرمانده فراجا با بیان اینکه احساس امنیت در تهران رو به افزایش است، گفت: در راستای واکنش سریع و افزایش توان عملیاتی پلیس پایتخت، یک هزار دستگاه موتورسیکلت جدید به ناوگان این پلیس افزوده شد.

ادعای عجیب مقام ارشد نیروی انتظامی؛ احساس امنیت در تهران رو به افزایش است!
کد خبر: 646795
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۲ ۱۱:۱۵:۵۵

احمدرضا رادان، فرمانده فراجا با بیان اینکه احساس امنیت در تهران رو به افزایش است،گفت: در راستای واکنش سریع و افزایش توان عملیاتی پلیس پایتخت، یک هزار دستگاه موتورسیکلت جدید به ناوگان این پلیس افزوده شد.

به گزارش ایرنا، او افزود: اقدامات خوب پلیس در مقابله با ناامنی ها و اراذل و اوباش و چیزهایی که می تواند امنیت مردم را مخدوش کند، قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: تلاش ها و اقدامات خوب پلیس پایتخت موجب شده است که در راستای چابکی، امکانات و تجهیزات این پلیس برای مقابله با تهدیدات را افزایش دهیم.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲

    من یکی که می خوام به‌ خودم دزدگیر وصل کنم ،از بس حس امنیت در من زیاد شده.از هر طرف که سرت رو‌می گردانی ،‌از طرف دیگه ،یکی ، یه چیزی ازت کف رفته و تونفهمیدی.اگر آخر شب با کل لباسهایی که صبح پوشیده بودی ،به خونه برگردی،یعنی کلی خوش شانس بودی چون چند روز پیش کفشهای برادرم رو توی کوچه از پاش دراوردن،البته بعد از اینکه موبایلش رو با تهدید چاقو گرفته بودن.دیگه حس امنیت بقیه رو نمی دونم

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها