کد خبر: 653105
|
۱۴۰۲/۱۲/۰۹ ۱۹:۵۰:۴۷
| |

دکتر محبوب حضرتی در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

قانون سخت و زیان‌آور بودن شغل آتش‌نشانان باید کامل اجرایی شود

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس با تاکید بر اهمیت شغل آتش‌نشانان گفت: اجرای قانون سخت و زیان‌آور بودن شغل آتش‌نشانان یکی از خواست‌های بجا و قانونی این افراد است که باید به مرحله اجرا گذاشته شود.

قانون سخت و زیان‌آور بودن شغل آتش‌نشانان باید کامل اجرایی شود
کد خبر: 653105
|
۱۴۰۲/۱۲/۰۹ ۱۹:۵۰:۴۷

دکتر محبوب حضرتی، کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، با اشاره به سختی شغل و امنیت کاری آتش‌نشانان گفت: سخت و زیان‌آور به حساب آوردن کار آتش‌نشانان از آن دست قوانینی است که مشمول ماده‌ها و تبصره‌های بسیاری شده و همین بروکراسی اداری موجب به تعویق افتادن اجرای این قانون به طور جامع و کامل است.

به گزارش اعتمادآنلاین، او در ادامه عنوان کرد: هر چند که در قانون هفتم توسعه قرار است این مشکل حل و فصل شود اما همه می‌دانیم که از تصویب تا اجرا اگر پشتکار و پیگیری وجود نداشته باشد ممکن است اجرای هر قانونی به تعویق بیفتد.

حضرتی با تاکید بر اهمیت شغل آتش‌نشانان گفت: نباید فراموش کنیم همانطور که رزمندگان در طول ۸ سال دفاع مقدس تمامیت ارضی کشور را حفظ کردند آتش‌نشانان نیز مدافع امنیت جانی، روانی و مالی مردم به حساب می‌آیند. پس اجرای قانون سخت و زیان‌آور بودن شغل آتش‌نشانان یکی از خواست‌های بجا و قانونی این افراد است که باید به مرحله اجرا گذاشته شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها