کد خبر: 659792
|
۱۴۰۳/۰۲/۲۱ ۱۲:۱۶:۳۳
| |

توصیه انتخاباتی رییس پلیس راهور تهران بزرگ به شهروندان تهرانی

رییس پلیس راهور تهران بزرگ از شهروندان خواست برای تسهیل در تردد و خلوتی معابر در ساعات ابتدایی روز در محل اخذ رای حضور پیدا کنند.

توصیه انتخاباتی رییس پلیس راهور تهران بزرگ به شهروندان تهرانی
کد خبر: 659792
|
۱۴۰۳/۰۲/۲۱ ۱۲:۱۶:۳۳

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور، رییس پلیس راهور تهران بزرگ درباره تمهیدات ویژه پلیس راهور تهران بزرگ در روز انتخابات گفت: در روز ۲۱ اردیبهشت ماه همزمان با برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، پلیس از ساعات ابتدایی صبح در حالت آماده باش قرار دارد و برای آسودگی مردم تمهیدات ترافیکی ویژه ای در نظر گرفته است.

به گزارش، وی با اشاره وضعیت ترافیکی پایتخت در روز انتخابات افزود:در بررسی های دوربین های پلیس مشخص شد در حال حاضر ترافیک پایتخت در شرایط مناسبی قرار دارد و اطراف مراکز انتخابات نیز تردد با سهولت انجام شده و مشکلی وجود ندارد.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ از شهروندان خواست برای تسهیل در تردد و خلوتی معابر در ساعات ابتدایی روز در محل اخذ رای حضور پیدا کنند و ادامه داد: رانندگان توجه کنند که از تخلفات ساکن، پارک دوبله و توقف در محل ممنوع در مراکز اخذ رای جدا خودداری کنید.

موسوی پور گفت: همکاران بنده در اطراف محل های اخذ رای تا زمان پایان زمان انتخابات حضور دارند و با سد معبرها، تخلفات ساکن و پارک دوبل درمحل های پرتردد برخورد می کنند.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ در ساعات ابتدایی روز جمعه با جمعی از معاونین پلیس راهور تهران بزرگ در محل اخذ رای حاضر شدند و رای خود را به صندوق آراء انداختند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها