کد خبر: 450800
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۸ ۱۵:۴۵:۰۰
| |

محمود قاسم‌نژاد، جانشین رئیس ستاد مدیریت کرونا و مقابله با کرونا گیلان:

نارنجی شدن وضعیت کرونا در شهر رشت به معنای عادی شدن شرایط نیست

محمود قاسم‌نژاد، جانشین رئیس ستاد مدیریت کرونا و مقابله با کرونا گیلان، با بیان اینکه تعدادی از شهر‌های گیلان با تغییر وضعیت مواجه شده، اظهار کرد: بر اساس معیار‌های وزارت بهداشت تاکنون چهار شهر تالش، رودسر، آستارا و رودبار قرمز بوده و مابقی شهرستان‌ها در وضعیت نارنجی بوده و ممکن است در روز‌های بعدی برخی از شهر‌ها دوباره با تغییر مواجه شوند.

نارنجی شدن وضعیت کرونا در شهر رشت به معنای عادی شدن شرایط نیست
کد خبر: 450800
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۸ ۱۵:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| محمود قاسم نژاد جانشین رئیس ستاد مدیریت کرونا و مقابله با کرونا گیلان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تعدادی از شهر‌های گیلان با تغییر وضعیت مواجه شده، اظهار کرد: بر اساس معیار‌های وزارت بهداشت تاکنون چهار شهر تالش، رودسر، آستارا و رودبار قرمز بوده و مابقی شهرستان‌ها در وضعیت نارنجی بوده و ممکن است در روز‌های بعدی برخی از شهر‌ها دوباره با تغییر مواجه شوند.

او نارنجی شدن وضعیت کرونا در رشت را به معنای عادی شدن شرایط ندانست و گفت: با همکاری اصناف و مردم شهرستان، رشت از حالت قرمز به نارنجی تبدیل‌شده و امیدواریم این همراهی مردم ادامه پیدا کند، ولی در صورت عادی انگاری، دوباره رشت به حالت قرمز درمی‌آید.

جانشین رئیس ستاد مدیریت کرونا و مقابله با کرونا استان گیلان با اذعان به اینکه محدودیت منع رفت‌وآمد در رشت همچنان به قوت خود باقی است، تصریح کرد: از فردا مشاغل گروه یک و دو در رشت مجوز فعالیت داشته و همچنان منع رفت‌وآمد خودرویی بین شهر‌های قرمز و نارنجی و منع تردد در ساعات 21 الی چهار صبح به علت جمعیت بیش از 200 هزارنفری رشت به قوت خود باقی است.

قاسم نژاد با درخواست از مردم در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی و منع رفت‌وآمد در سطح شهر‌ها بیان کرد: وضعیت کرونا در استان ناپایدار و صعودی بوده و در صورت عادی انگاری با مشکلات عدیده‌ای مواجه می‌شویم لذا از تمامی مردم درخواست دارم از تردد‌های غیر ضرور در سطح شهرستان‌ها خودداری کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها