کد خبر: 452990
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۹ ۰۸:۱۹:۰۰
| |

محدودیت‌های کرونایی گیلان در آستانه شب یلدا

محمود قاسم‌نژاد، جانشین رئیس ستاد مدیریت و مقابله با کرونا در گیلان گفت: طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، همه واحد‌های صنفی شهرستان‌ها به جز گروه شغلی اول، بدون در نظر گرفتن وضعیت قرمز، نارنجی و یا زرد، فردا و پس فردا (شنبه 29 و یکشنبه 30 آذر ماه) از ساعت 18 باید تعطیل شود.

محدودیت‌های کرونایی گیلان در آستانه شب یلدا
کد خبر: 452990
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۹ ۰۸:۱۹:۰۰

اعتمادآنلاین| محمود قاسم نژاد، جانشین رئیس ستاد مدیریت و مقابله با کرونا در گیلان گفت: طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، همه واحد‌های صنفی شهرستان‌ها به جز گروه شغلی اول، بدون در نظر گرفتن وضعیت قرمز، نارنجی و یا زرد، فردا و پس فردا (شنبه 29 و یکشنبه 30 آذر ماه) از ساعت 18 باید تعطیل شود.

او افزود: در محدودیت‌های کرونایی جدید به مناسبت شب یلدا و به منظور پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا تردد خودرو‌های شخصی نیز از ساعت 20 تا 4 صبح ممنوع است.

جانشین رئیس ستاد مدیریت و مقابله با کرونا در گیلان به اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر اینکه 52 درصد از مبتلایان به کرونا در دورهمی‌ها به این ویروس مبتلا شده اند، اشاره کرد و از شهروندان و صاحبان واحد‌های صنفی خواست: محدودیت‌های یلدایی کرونا را رعایت کنند تا زنجیره انتقال ویروس کرونا قطع شود.

قاسم نژاد تصریح کرد: از روز دوشنبه (اول دی ماه) محدودیت‌های کرونایی به وضعیت قبلی برمی گردد.

بر اساس آخرین اطلاعات کرونا در کشور، استان گیلان همچنان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد.

در حال حاضر آستارا، تالش، رودسر و بندر انزلی از شهر‌های قرمز و بقیه شهر‌های استان گیلان در وضعیت نارنجی هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها