کد خبر: 461989
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۱ ۱۶:۵۰:۳۹
| |

خطر جدی انجام تزریق ژل و بوتاکس در آرایشگاه‌های زیرزمینی رشت

منور جریانی حرفه رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه شهرستان رشت با بیان اینکه به طور مستمر آرایشگاه های سطح شهر رصد می شوند تا از بروز هر گونه تخلفات در این اماکن جلوگیری شود، افزود: همه آرایشگرانی که دارای پروانه کسب هستند، همکاری بسیار خوبی دارند و متاسفانه بیشتر تخلفات در آرایشگاه‌های زیر زمینی رخ می‌دهد.

خطر جدی انجام تزریق ژل و بوتاکس در آرایشگاه‌های زیرزمینی رشت
کد خبر: 461989
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۱ ۱۶:۵۰:۳۹

اعتمادآنلاین| رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه شهرستان رشت گفت: انجام تزریق ژل و بوتاکس هایی که در آرایشگاه‌های زیرزمینی و بدون پروانه انجام می‌شود، خطر جدی برای تهدید سلامت شهروندان است.

منور جریانی حرفه با بیان اینکه به طور مستمر آرایشگاه های سطح شهر رصد می شوند تا از بروز هر گونه تخلفات در این اماکن جلوگیری شود، افزود: همه آرایشگرانی که دارای پروانه کسب هستند، همکاری بسیار خوبی دارند و متاسفانه بیشتر تخلفات در آرایشگاه‌های زیر زمینی رخ می‌دهد.

وی کارهای زیبایی و پزشکی مانند لیزر، تزریق ژل و بوتاکس را بسیار حساس و پراهمیت عنوان کرد و گفت: کارهای پزشکی نباید توسط یک آرایشگر انجام شود، زیرا می‌تواند افراد را با خطرهای فراوانی مواجه و سلامتشان را به مخاطره اندازد و همه آرایشگرانی که ژل و بوتاکس انجام می‌دهند، دارای پروانه نیستند.

رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه شهرستان رشت، خاطرنشان کرد: بانوان از مراجعه به آرایشگاه‌های بدون پروانه آموزشگاه، خودداری کنند زیرا تبعات منفی آن برایشان مشکلاتی در پی خواهد داشت.

وی یادآور شد: تعطیل شدن آرایشگاه ها در زمان کرونا موجب رونق بازار آرایشگاه‌های زیرزمینی شد و هر چقدر این تعطیلی ها بیشتر شود، تعداد این نوع تخلفات نیز بیشتر خواهد شد.

جریانی حرفه گفت: در دوران کرونا و در شرایطی که رعایت پروتکل های بهداشتی بسیار مهم است تعدادی از افراد سودجو در منازل اقدام به آموزش هنرجویان می نمایند که نظارت بر کار این افراد امکان پذیر نیست.

وی از رسانه ها خواست تا اطلاع‌رسانی‌ های لازم را به مردم بیشتر کنند زیرا ادامه کار با چنین متخلفینی بر سلامت مردم تاثیر خواهد گذاشت.

رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه شهرستان رشت خواستار نظارت جدی بر فعالیت دستیاران پزشکان زیبایی شد و گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال، برخی از افراد گول تبلیغات متخلفین را می‌خورند و باید به این مشکل اساسی پرداخته شود.

جریانی تصریح کرد: برخی از این دستیاران پزشکان در آرایشگاه‌های زیرزمینی و یا مکان‌هایی خانه مانند فعالیت می‌کنند و حتی به برخی از افراد متقاضی آموزش می‌دهند و این زنگ خطر جدی است که نباید نادیده گرفته شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها