کد خبر: 462077
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۲ ۰۹:۵۹:۰۰
| |

اعتماد آنلاین گیلان گزارش می دهد؛

بررسی روند ساخت و تجهیز درمانگاه تخصصی هموفیلی رشت

پروژه ساخت درمانگاه تخصصی هموفیلی رشت که زمین آن توسط مرحوم آذربانی اهدا شده بود، روزهای پایانی خود را سپری می کند و سکینه جهان طلب قائم مقام مدیر عامل کانون هموفیلی ایران در گیلان، اتمام این مرکز درمانی را که سالها برای آن تلاش کرده است؛ آرزوی قلبی و قول خود به بیماران هموفیلی می داند.

بررسی روند ساخت و تجهیز درمانگاه تخصصی هموفیلی رشت
کد خبر: 462077
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۲ ۰۹:۵۹:۰۰

اعتمادآنلاین| به گزارش اعتماد آنلاین گیلان؛ پروژه ساخت درمانگاه تخصصی هموفیلی رشت که زمین آن توسط مرحوم آذربانی اهدا شده بود، روزهای پایانی خود را سپری می کند و سکینه جهان طلب قائم مقام مدیر عامل کانون هموفیلی ایران در گیلان، اتمام این مرکز درمانی را که سالها برای آن تلاش کرده است؛ آرزوی قلبی و قول خود به بیماران هموفیلی می داند.

سکینه جهان طلب در مورد تجهیز درمانگاه هموفیلی رشت بیان کرد: با قول مساعد دکتر نوبخت و حضور کارشناسان سازمان برنامه و بودجه گیلان به جهت بررسی امکانات مورد نیاز، پس از اتمام کار ساخت، خریداری و نصب دستگاهها و تجهیزات آغاز خواهد شد.

درمانگاه هموفیلی رشت

وی با بیان این موضوع که خیرین و مسئولین استانی و کشوری در ساخت این ساختمان همکاری های بسیاری داشته اند تاکید کرد: الیاس حضرتی ( نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در تهران و رشت) کمک های فراوانی به پیشبرد ساخت این مرکز درمانی کرده و در تمام مراحل ساخت پروژه حامی آن بوده است و با توجه به حمایتهای بی دریغ ایشان که هیچگاه نخواستند نامی هم از ایشان برده شود بر خود لازم میدانم مراتب سپاسگزاری خود را خدمت این بزرگوار ابلاغ کنم.

درمانگاه هموفیلی رشت

جهان طلب در ادامه گفت : پس از اتمام و تجهیز این درمانگاه می توانیم کمی از درد و رنج این بیماران بکاهیم و در آینده ای نزدیک بیماران استانهای مجاور را هم پوشش خواهیم داد.

درمانگاه هموفیلی رشت

همچنین با توجه به این موضوع که این درمانگاه نیازمند محلی برای توقف و رفت و آمد آمبولانس است اظهار داشت: با همکاری شهرداری و شورای شهر رشت، به زودی مغازه ای که در حال حاضر در ورودی درمانگاه است خریداری می شود تا رفت و آمد بیماران آسانتر شود.

وی با بیان نگاه ویژه و مثبت استاندار گیلان به این پروژه گفت: از تلاشهای شبانه روزی و بی وقفه مجموعه شهرداری که با دستور سید محمد احمدی شهردار رشت مشغول به فعالیت هستند و پیگیری های شورای اسلامی شهر رشت به جهت اتمام ساختمان این درمانگاه کمال تشکر را دارم.

درمانگاه هموفیلی رشت



فاطمه شیرزاد، عضو شورای شهر رشت نیز که در تمام مراحل ساخت این مرکز درمانی مجدانه تلاش کرده است، گفت: ساخت این ساختمان در مراحل پایانی است و با توجه به اینکه این مرکز به جهت خدمات دهی به بیماران هموفیلی بنا شده در بسیاری از جلسات شورای شهر رشت، روند ساخت مورد بررسی و پیگیری بوده است تا بتوانیم هر چه سریعتر شاهد بهره برداری از این درمانگاه باشیم.

وی همچنین با آرزوی سلامت برای همه، ابراز امیدواری کرد و گفت: در آینده می توانیم شاهد ساخت و بهره برداری از مراکز مشابهی برای بیماران خاص دیگر باشیم تا بتوانیم از رنج بیماری برای این عزیزان کم کنیم.

درمانگاه هموفیلی رشت

با توجه به اینکه به درخواست کانون هموفیلی ایران و مساعدت دکتر نوبخت، کار تجهیز این درمانگاه در برنامه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان قرار گرفته است، کهنسال و فدایی کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به بررسی تجهیزات مورد نیاز پرداختند تا در کوتاهترین زمان ممکن کار نصب دستگاههای تخصصی و تجهیزات آغاز شود و با تجهیز درمانگاه هموفیلی رشت، این مرکز درمانی، به بهره برداری برسد.

درمانگاه هموفیلی رشت

دکتر ریماز، رییس کانون بیماری های خاص گیلان هم با بیان اینکه ساخت و بهره برداری از این مرکز کار بسیار بزرگی بوده است و تعداد محدودی از این مراکز تخصصی برای بیماران هموفیلی در کشور وجود دارد؛ از تلاشهای بانو جهان طلب تقدیر و تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد: با همکاری تمام سازمان ها و نهادهای زیربط به زودی شاهد افتتاح این درمانگاه خواهیم بود.

درمانگاه هموفیلی رشت

یزدانی شهردار منطقه دو رشت نیز که تلاشهای فراوانی به جهت اتمام ساخت این پروژه داشته است، بیان کرد: با تمام توان تلاش می کنیم تا بتوانیم این ساختمان را به زودی به کانون هموفیلی تحویل دهیم.

همچنین وی گفت: پیمانکاران و مجموعه شهرداری شبانه روز در حال فعالیت هستند تا کار ساخت این درمانگاه نهایی شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها