کد خبر: 470893
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۰ ۲۱:۰۳:۴۲
| |

آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات شورای شهر گیلان از امروز

محمود قاسم نژاد، رئیس ستاد انتخابات گیلان گفت: نام نویسی از داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر‌های این استان از امروز (چهارشنبه 20 اسفند ماه) همزمان با سراسر کشور آغاز می‌شود.

آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات شورای شهر گیلان از امروز
کد خبر: 470893
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۰ ۲۱:۰۳:۴۲

اعتمادآنلاین| محمود قاسم نژاد، رئیس ستاد انتخابات گیلان گفت: نام نویسی از داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر‌های این استان از امروز (چهارشنبه 20 اسفند ماه) همزمان با سراسر کشور آغاز می‌شود.

او افزود: داوطلبان 53 شهر در استان گیلان می‌توانند به مدت 7 روز کاری تا روز دوشنبه 26 اسفند ماه برای عضویت در ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر نام نویسی کنند.

رئیس ستاد انتخابات گیلان با تأکید بر ضرورت نام نویسی الکترونیکی و غیرحضوری داوطلبان برای پرهیز از مراجعه حضوری و کنترل شیوع کرونا اظهار داشت: داوطلبان می‌توانند به 4 روش برای ثبت نام اقدام کنند.

قاسم نژاد ادامه داد: با تصمیم وزارت کشور و در تعامل با هیئت‌های نظارت داوطلبان می‌توانند با استفاده از نرم افزار موبایلی (بارگذاری شده در سایت وزارت کشور) یا مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و استفاده از نسخه الکترونیکی در دسکتاپ (کامپیوتر) نام نویسی کنند.

او تصریح کرد: افرادی که موفق به ثبت نام به این 3 روش نشوند، می‌توانند با مراجعه حضوری به فرمانداری‌ها اقدام به نام نویسی کنند.

ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا 28 خرداد 1400 برگزار می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها