کد خبر: 473000
|
۱۴۰۰/۰۱/۰۲ ۱۱:۵۳:۱۹
| |

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی گیلان خبر داد:

ورود بیش از 218 هزار خودرو به استان

حمید رضا آذرپور، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی گیلان گفت: از آغاز فعالیت ستاد تسهیلات خدمات سفر گیلان 218 هزار و 6 خودرو  وارد استان شدند که بیشترین آن در محور رشت - قزوین و رودسر به چابکسر و کمترین هم از خلخال به اسالم بود.

ورود بیش از 218 هزار خودرو به استان
کد خبر: 473000
|
۱۴۰۰/۰۱/۰۲ ۱۱:۵۳:۱۹

اعتمادآنلاین| حمید رضا آذرپور، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی گیلان گفت: از آغاز فعالیت ستاد تسهیلات خدمات سفر گیلان 218 هزار و 6 خودرو وارد استان شدند که بیشترین آن در محور رشت - قزوین و رودسر به چابکسر و کمترین هم از خلخال به اسالم بود.

او افزود: در این مدت بیش از 7 هزار و 753 نفر نیز از مراکز مجاز و ثابت اقامتی گیلان مثل هتل ها، هتل آپارتمان‌ها، مجتمع‌های گردشگری، اقامتگاه‌های بوم گردی استفاده کردند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی گیلان تصریح کرد: 17 هزار و 839 نفر از اماکن تاریخی و تفریحی بازدید کردند که بیشترین در قلعه رودخان فومن و موزه میراث روستایی رشت است.

حمید رضا آذر پور با بیان اینکه تعداد یک میلیون و 157 هزار و 788 نفر از مرز‌های زمینی و ریلی به گیلان وارد شدند، تصریح کرد: در این چند روز 782 بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری در خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و کیفی خدمات ارائه شده نیز انجام شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها