کد خبر: 488184
|
۱۴۰۰/۰۲/۳۱ ۲۱:۲۴:۰۰
| |

امام جمعه رشت:

مردم به کسی رای دهند که ایمان، تخصص و تعهد داشته باشد

آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با بیان اینکه انتخابات حق مردم است بر لزوم برگزاری انتخاباتی در فضای آرام و حضور قوی مردم پای صندوق های رای تاکید کرد.

مردم به کسی رای دهند که ایمان، تخصص و تعهد داشته باشد
کد خبر: 488184
|
۱۴۰۰/۰۲/۳۱ ۲۱:۲۴:۰۰

اعتمادآنلاین| نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با بیان اینکه انتخابات حق مردم است بر لزوم برگزاری انتخاباتی در فضای آرام و حضور قوی مردم پای صندوق های رای تاکید کرد.

آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته آئین سیاسی عبادی نماز جمعه رشت اظهار داشت : مردم به کسی رای دهند که ایمان، تخصص و تعهد داشته باشد.


وی، با اشاره به در پیش بودن تابستان و گرم شدن هوا، از ستاد امر به معروف و نهی از منکر در شهرها و بویژه سواحل استان خواست، مقابله با بدحجابی و بی حجابی را عاقلانه و دلسوزانه در اولویت قرار دهند چرا که بدحجابی و بی حجابی به مثابه دهن کجی به مومنان است.


خطیب جمعه رشت در بخش دیگری از سخنانش به قدمت تحریم ایران از سوی آمریکا اشاره و یادآوری کرد: اینها نه تنها با ملت ایران بلکه با هیچ ملتی سازش ندارند.


آیت الله فلاحتی افزود: طی گذر سال ها به این نتیجه رسیده ایم که گفتمان با آمریکا و اروپا پاسخ نمی دهد بلکه این حضور قدرتمند در میدان است که دولت های زر و زور را سر جای خود می نشاند.
وی با طرح این مساله که نمی دانیم چرا نشست برجامی در برلین تاخیر افتاده است متذکر شد: اروپایی ها از خود اختیار ندارند و آمریکا افکار خود را تلقین می کند؛آمریکایی ها در پی تعلیق هستند و باید مراقبت کرد به کژراهه نرویم.


آیت الله فلاحتی با اشاره به فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: آزادی خرمشهر در خاطره مردم ایران همیشه زنده است و از اذهان مردم ما محو نخواهد شد.


نماینده ولی فقیه در گیلان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت جریان مقاومت بیان کرد: آنچه امروز در فلسطین رخ داده پیوستگی و وحدت است و اسرائیل در موضع ضعف تمام عیار قرار گرفته است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها