کد خبر: 490474
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۷ ۱۵:۵۸:۰۰
| |

امام جمعه رشت:

انتخابات سوریه برخلاف خواست کشورهای غربی برگزار و بشار اسد رای آورد

آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت اظهار داشت: در سال های اخیر تحریم های ظالمانه و در برخی جاها سوء مدیریت موجب مشکلات اقتصادی برای مردم شده و  افزایش قیمت ها با دستمزدها همخوانی ندارد.

انتخابات سوریه برخلاف خواست کشورهای غربی برگزار و بشار اسد رای آورد
کد خبر: 490474
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۷ ۱۵:۵۸:۰۰

اعتمادآنلاین| نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: اقتصاد و رفع مشکلات اقتصادی مردم باید در اولویت قرار بگیرد.

آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت اظهار داشت: در سال های اخیر تحریم های ظالمانه و در برخی جاها سوء مدیریت موجب مشکلات اقتصادی برای مردم شده و افزایش قیمت ها با دستمزدها همخوانی ندارد.

وی وابستگی به نفت را از مهمترین مشکلات در عرصه اقتصاد کشور عنوان و تاکید کرد: دولت هم باید در اقتصاد بدون دخالت، نظارت و حمایت کند.

وی با بیان اینکه مسئولیت جامعه یک امانت است افزود: مدیر منتخب باید امانتدار، دارای اهلیت، توانایی جسمی و از فضل لازم برخوردار باشد.

امام جمعه رشت با اشاره به فرمایشات روز گذشته مقام معظم رهبری اظهار داشت: کاندیداها شعارهای غیر واقع بینانه ندهند و انتخابات را صحنه جنگ ندانند.

آیت الله فلاحتی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به انتخاب بشار اسد با 95 درصد آرای مردم سوریه اظهار داشت: انتخابات سوریه برخلاف خواست کشورهای غربی برگزار و بشار اسد رای آورد.

وی افزود: منطقه سوریه در پیشران مقاومت است و برای کشور ما راهبردیست که بشار اسد باید بدنبال این انتخاب اقداماتی همچون آزاد کردن بخش های اشغالی و تقویت جبهه مردمی که به تازگی راه اندازی شده ، داشته باشد.

خطیب جمعه رشت در ادامه با اشاره به تزریق واکسن کرونا در کشور و گیلان اظهار داشت: در حال حاضر گیلان رتبه اول کشور را در تزریق واکسن دارد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها