کد خبر: 544833
|
۱۴۰۱/۰۱/۰۷ ۰۸:۲۴:۲۵
| |

جانشین ناجا: مردم از رویت نیروهای پلیس در جاده‌ها احساس آرامش می‌کنند

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به حضور حداکثری نیروهای پلیس در جاده‌های کشور گفت: مردم از رویت نیروهای پلیس در جاده‌ها احساس آرامش می‌کنند.

جانشین ناجا: مردم از رویت نیروهای پلیس در جاده‌ها احساس آرامش می‌کنند
کد خبر: 544833
|
۱۴۰۱/۰۱/۰۷ ۰۸:۲۴:۲۵

سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده کل انتظامی کشور شامگاه شنبه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش تسنیم، جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال نو اظهار داشت: پلیس تراز انقلاب اسلامی شبانه‌روز بیدار است و در حال خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه پلیس اجازه هنجارشکنی به افراد سودجو را در سرزمین پهناور ایران اسلامی نمی‌دهد عنوان کرد: پلیس مانع هنجارشکنی در جامعه است و هر شخصی که بخواهد از قانون پیروی نکند ما حریف او هستیم.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور تاکید کرد: نیروهای پلیس (انتظامی، راهور و یگان امداد) در ایام نوروز در کنار سایر نیروهای امدادی در آماده‌باش کامل هستند و افتخار ما این است که خادم مردم هستیم.

وی در پایان گریزی به سفرهای نوروزی زد و افزود: به گفته خود مردم هر جا که ماشین پلیس‌ را رویت می‌کنند احساس آرامش به آن‌ها دست پیدا می‌کند و ما افتخار می‌کنیم که با حداکثر نیروها در تمام جاده‌های کشور حضور پررنگ داریم. از سوی دیگر ماموران پلیس علاوه بر برقرار کردن امنیت جاده‌ها ، اجازه تخلف به رانندگان متخلف و حادثه‌ساز را نمی‌دهند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها