کد خبر: 610003
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۹ ۱۹:۰۰:۰۸
| |

روایت احمد حکیمی‌پور از سناریو جناح راست برای متهم کردن اصلاح‌طلبان در ترور حجاریان:

فکر می‌کردند حجاریان از کما بیرون نمی‌آید و می‌خواستند ترور را گردن ما بیندازند

احمد حکیمی‌پور گفت: اینها به امید اینکه احتمال دارد با این آسیبی که حجاریان دیده از کُما بیرون درنیاید، دنبال سناریوهای جایگزین بودند که دوباره فضا را مخدوش کنند. وقتی آقای حجاریان به هوش آمد و شنید من را بازداشت کرده‌اند؛ واکنش نشان داد و اعلام کرد «پرونده من با دستگیری حکیمی‌پور منحرف شد» همین کل نقشه‌ها را بر آب کرد.

فکر می‌کردند حجاریان از کما بیرون نمی‌آید و می‌خواستند ترور را گردن ما بیندازند
کد خبر: 610003
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۹ ۱۹:۰۰:۰۸

احمد حکیمی پور، فعال سیاسی اصلاح‌طلب که به اتهام ترور سعید حجاریان بازداشت شده بود در گفت‌وگو با روزنامه هم میهن درباره نقش رسانه‌های جناح راست و سنارویی که آنان برای متهم جلوه دادن او نوشته بودند سخن گفته است.

به گزارش هم میهن، او می‌گوید: کیهان، رسالت، جوان و یکسری روزنامه‌ها و رسانه‌های خاص آن زمان سناریوسازی می‌کردند و حتی روی افکار نیروهای امنیتی و خانواده‌ و نزدیکان حجاریان و این طرف و آن طرف هم کار می‌کردند که مثلا یکسری سناریویی ببافند. خیلی خنده‌دار است! مثلا می‌گفتند فتوا را آیت‌الله منتظری داده است! لجستیک و پشتیبانی را نهضت آزادی کرده و عملیات ترور را هم مثلا بچه‌هایی که سابقه‌ی رزمندگی و حضور در جنگ دارند (مثلا بچه‌های زنجان) یک‌چنین چیزی را فکر می‌کردند که جا انداخته و کار را به گردن ما بیندازند. یک چیزهای خنده‌داری مطرح می‌شد که هیچ‌کسی باور نمی‌کرد، اما آنها پیگیرش بودند. من هم بعدا شکایت کردم، منتها دیدم دادگاه رسیدگی نمی‌کند و انقدر پشت گوش انداختند که دیگر موضوع لوث شد و رفت!

او می افزاید: اما به نظرم مسئله این بود که اینها به امید اینکه احتمال دارد با این آسیبی که حجاریان دیده از کُما بیرون درنیاید، دنبال سناریوهای جایگزین بودند که دوباره فضا را مخدوش کنند. وقتی آقای حجاریان به هوش آمد و شنید من را بازداشت کرده‌اند؛ واکنش نشان داد و اعلام کرد «پرونده من با دستگیری حکیمی‌پور منحرف شد» همین کل نقشه‌ها را بر آب کرد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها