کد خبر: 195563
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۵ ۱۳:۴۶:۰۰
| |

رییس گرجی گروه دوستی پارلمانی ایران و گرجستان خبر داد:

25 هزار گردشگر ایرانی در گرجستان

رییس گرجی گروه دوستی پارلمانی ایران و گرجستان گفت: پارسال تعداد 350 هزار گردشگر تبعه ایرانی وارد این کشور شده و از مکان‌های دیدنی گرجستان بازدید کردند.

25 هزار گردشگر ایرانی در گرجستان
کد خبر: 195563
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۵ ۱۳:۴۶:۰۰

اعتمادآنلاین| ساشالوا کیکناولیدزه در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی با تأکید پتانسیل‌های گردشگری کشور گرجستان، گفت: 25 هزار گردشگر ایرانی به‌راحتی در گرجستان تردد می‌کنند و این موضوع می‌تواند فرصتی برای توسعه ارتباطات در این زمینه باشد.

رئیس گروه دوستی پارلمانی گرجستان با اشاره به وجود بندر‌ها و ظرفیت‌های حمل‌ونقلی گرجستان گفت: همکاری‌ها در خصوص حمل‌ونقل و ترانزیت با استفاده از بندر‌ها گرجستان بهترین فرصت برای توسعه همکاری‌ها بین بازرگانان ایران و گرجستان می‌تواند باشد.

وی بابیان اینکه سفر پربار و پرکاری را در ایران داشتیم، اظهار داشت: طی این 4 روز ملاقات متعددی با نمایندگان مجلس ایران و وزرای دولت داشته‌ایم که بسیار خوب بود.

وی افزود: در سال‌های اخیر روابط ایران و گرجستان بسیار گسترده‌تر شده به‌طوری‌که سفر‌های متعددی در سطوح بالا از بین مقامات دو کشور انجام می‌شود.

رئیس گروه دوستی پارلمانی گرجستان بابیان اینکه از طرف مجلس و نمایندگان دولت، کمیسیون مشترک اقتصادی بین دو کشور فعال‌شده است، بیان کرد: با توجه به اهمیت موضوع در خصوص این کمیسیون در آینده نشستی با حضور دو طرف در تهران برگزار خواهد شد.

کیکناولیدزه اضافه کرد: موضوع توسعه روابط ایران و گرجستان در سطح پارلمانی شاهکار نماینده تبریز بوده که به‌صورت جدی به دنبال توسعه روابط مجلس ایران و گرجستان بود.

وی ادامه داد: تبریز منطقه بسیار زیبایی بوده و در بازدید از استان شاهد امکانات اقتصادی فراوانی بودیم.

رئیس گروه دوستی پارلمانی گرجستان با اشاره به نشست اعضای گروه دوستی پارلمانی گرجستان با اعضای اتاق بازرگانی تبریز گفت: در این دیدار در خصوص امکانات موجود در تبریز و گرجستان و نحوه همکاری‌ها برای استفاده از این امکانات و ظرفیت‌ها بحث و تبادل‌نظر انجام شد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی و تجاری گرجستان، گفت: پتانسیل تسهیلات تجاری و وجود فضای تجارت آزاد در گرجستان می‌تواند فرصتی مناسب برای بازرگانان و تجار ایرانی محسوب شود.

کیکناولیدزه با اشاره به وجود بندر‌ها و ظرفیت‌های حمل‌ونقلی گرجستان ادامه داد: همکاری‌ها در خصوص حمل‌ونقل و ترانزیت با استفاده از بندر‌ها گرجستان بهترین فرصت برای توسعه همکاری‌ها بین بازرگانان ایران و گرجستان می‌تواند باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها