کد خبر: 195577
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۵ ۱۴:۳۶:۰۰
| |

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس استان اصفهان خبر داد:

کشف 58 کیلو تریاک زیر بار قانونی هندوانه

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس استان اصفهان از کشف مقدار 58 کیلوگرم تریاک توسط ماموران ایستگاه بازرسی شهید «امامی» خبر داد.

کشف 58 کیلو تریاک زیر بار قانونی هندوانه
کد خبر: 195577
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۵ ۱۴:۳۶:۰۰

اعتمادآنلاین| سرهنگ جواد درستکار رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس استان اصفهان اظهار کرد: ماموران ایستگاه بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار 58 کیلو گرم تریاک که زیر بار هندوانه جاساز شده بود کشف شد.

سرهنگ درستکار ادامه داد: در این خصوص دو سوداگر مرگ دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد افیونی برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به آنان نخواهند داد.

انهدام باند میلیاردی سارقان منزل در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی استان از شناسایی و انهدام اعضای یک باند 3 نفره سارقان منزل و کشف 10 میلیارد ریال اموال مسروقه خبر داد.

سرهنگ سعید سلیمیان اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت از منزل در غرب شهر اصفهان، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی اصفهان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کارآگاهان تحقیقات خود را دراین زمینه آغاز و با انجام یک سری اقدامات تخصصی پلیسی موفق به شناسایی 3 سارق حرفه ای منزل شدند و همه آنها را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی گفت: متهمان در بازجوئی های به عمل آمده به سرقت 10 میلیارد ریال اموال منزل طی 14 مورد سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ سلیمیان افزود: تاکنون تعداد زیادی از مالباختگان مورد شناسائی قرار گرفتند و متهمان پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

رئیس پلیس آگاهی اصفهان به همشهریان توصیه کرد: از وسائل ایمنی منزل از قبیل نرده و دزدگیر و... استفاده کنید، قفل درب ورودی منزل را به حفاظ توپی مجهز کرده به نحوی که خارج از درب قرار نگیرد، از درب های آکاردئونی و ضد سرقت برای آپارتمان استفاده کنید، پنجره های مشرف به کوچه دارای حفاظ و نرده باشند، درب بالکن و پشت بام به قفل های مطمئن و حفاظ مجهز باشد، در صورت مشاهده افراد یا خودروهای مشکوک که به صورت بی هدف و گاهأ با چند سرنشین مبادرت به دیدزنی از منزل می کنند با پلیس 110 تماس بگیرید.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها