کد خبر: 216764
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۱ ۱۸:۰۸:۰۰
| |

فرماندار بروجرد:

برخی ادارات بروجرد مدیر ندارند/تشکیل کمیته انرژی برای مدیریت مصرف

فرماندار بروجرد با انتقاد از مسئولان استانی گفت: برخی ادارات بروجرد مدیر نداشته و یا با سرپرستی به مدت طولانی اداره می‌شوند.

برخی ادارات بروجرد مدیر ندارند/تشکیل کمیته انرژی برای مدیریت مصرف
کد خبر: 216764
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۱ ۱۸:۰۸:۰۰

اعتمادآنلاین| رضا آریایی فرماندار بروجرد ظهر دوشنبه در شورای اداری شهرستان که در محل فرمانداری بروجرد برگزار شد، اظهار داشت: امروز در شرایطی هستیم که بی آب نبوده بلکه کم آب هستیم اما اگر این وضعیت مدیریت نشود در آینده با چالش بسیار جدی در تامین آب مواجه خواهیم بود.

وی با اشاره به قطعی برق و آب در چندین ساعت از روز در بروجرد، تصریح کرد: امروز خانواده ها توان چندین ساعت قطعی آب یا برق را ندارند پس مدیران باید اختلالات به وجود آمده در تامین برق را رفع کنند تا با کمبود برق در سطح شهرستان روبرو نباشیم.

فرماندار ویژه بروجرد با بیان اینکه مردم با سواد و مطلع از کمبود آب هستند و البته آن را قبول دارند، گفت: شرایط فعلی با گذشته تفاوت دارد چرا که امروز مدیریت از حالت عادی به غیرعادی رسیده است و این می طلبد در سطح شهرستان مدیران دستگاه های خدمات رسان بتوانند در شرایط اضطراری برنامه ای برای رفع بحران موجود داشته باشند.

آریایی تاکید کرد: برای بهبود شرایط در دستگاه های اجرایی بروجرد کمیته انرژی تشکیل دهید و از رسانه ها برای همکاری کمک بگیرید چرا که اگر موضوعات اطلاع رسانی نشود موفق نخواهید شد.

وی با بیان اینکه در این کمیته از کارشناسان خبره استفاده کنید، افزود: متاسفانه مصرف مردم بسیار بالاست به طوری که اگر در روز 10 درصد در مصرف برق صرفه جویی شود دیگر شاهد قطعی برق نخواهیم بود.

معاون استاندارلرستان و فرماندار بروجرد اظهار داشت: مدیران بر مصرف برق و آب ادارات باید بیش از پیش نظارت داشته باشند و برای مردم تسهیلات لازم ایجاد شود.

فرماندار بروجرد در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به کشت بی رویه برنج در سطح اراضی شهرستان، افزود: تمام اراضی به کشت برنج رفته و متاسفانه آب گران بها به مصرف کشت این محصول می رود و این روند به طور قطع زندگی همه مردم را نابود می کند.

آریایی تصریح کرد: برای برخورد با اینگونه مسائل باید با اعمال قانون و اطلاع رسانی اقدام شود.

وی با ابراز گلایه از عدم انتخاب مدیر برای برخی از ادارات شهرستان بروجرد، یاد آور شد: از برخی مدیران استانی گلایه مند هستیم چرا که برخی از ادارات شهرستان بروجرد مانند اداره راه و شهرسازی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و محیط زیست بروجرد مدیر نداشته یا با سرپرستی به مدت طولانی اداره می شوند.


منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها