کد خبر: 218666
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۰ ۱۵:۱۶:۰۰
| |

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مطرح کرد:

اولویت نخست مدیریت شهری مشهد حمل‌ونقل ریلی است

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با بیان این‌که حمل‌ونقل ریلی، اولویت نخست مدیریت شهری است، گفت: برای مدیریت شهری، حمل‌ونقل ریلی اولویت نخست است و از همین‌رو خطوط قطار شهری رو به گسترش و افزایش است.

اولویت نخست مدیریت شهری مشهد حمل‌ونقل ریلی است
کد خبر: 218666
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۰ ۱۵:۱۶:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدرضا حیدری رئیس شورای اسلامی شهر مشهد صبح امروز، در آئین رونمایی از تعمیر اساسی ناوگان خط یک قطار شهری مشهد اظهار کرد: یکی از علل شکست خوردن و ناکام ماندن دشمنان، اتکا به نیروی جوانان ایرانی است. ما می‌توانیم در زمینه‌هایی چون نانو و انرژی هسته‌ای و زمینه‌های مختلفی از متخصصین، مهندسان، دانشجویان و دانشگاهیان کمک و بهره بگیریم.

وی افزود: در دنیای امروز دشمنان حاضر در میدان برای زمین زدن و نمایش بی اعتباری و عدم توانایی دست به هر کاری می‌زنند. این جوانان، کارکنان و مهندسان که به آرمان‌های کشور و اعتقادات قلبی خودشان پایبند بودند که می‌شود این پایبندی را در امتداد توانمندی‌ها و شجاعت‌های سربازان و شهدای هشت سال دفاع مقدس دانست.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: خلق نخستین ابتکارها، فداکاری‌ها و خلاقیت‌ها در همان 8 سال جنگ رخ داد. در حوزه حمل و نقل ریلی سرمایه‌گذاری سنگینی صورت می‌گیرد.

حیدری تشریح کرد: در کنار فعالیت‌هایی که حمل ‌ونقل ریلی قطار شهری و کارکردها، آثار و پیامدهای مثبتی نظیر ایمنی به چشم می‌خورد، رابطه مستقیمی بین ایمنی و استانداردهای کار وجود دارد. خارج شدن شماری از خطوط از سیستم حمل و نقل قطار شهری باعث به وجود آمدن مشکلات و معضلاتی می‌شود.

وی افزود: به غیر از صرفه‌جویی در هزینه، مهم‌ترین بخش این کار توانمندی و غلبه مهندسان و کارکنان ما برای به انجام رساندن این پروژه به ویژه در شرایط تحریم است. این نقطه قوتی است چراکه می‌توان به جوانان اعتماد و تکیه کرد و اعتماد به نفس آن‌ها را ارتقا داد.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد یادآور شد: برای مدیریت شهری، حمل‌ونقل ریلی اولویت اول است و از همین‌رو خطوط قطار شهری رو به گسترش و در حال افزایش است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها