کد خبر: 219218
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۳ ۱۶:۴۰:۰۰
| |

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان چهارمحال و بختیاری خبر داد:

ایمن‌سازی دو هزار و 200 متر از محور استراتژیک بروجن – لردگان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان چهارمحال و بختیاری از نصب بیش از دو هزار و 200 متر نیوجرسی در محور استراتژیک بروجن – لردگان با هدف ایمن‌سازی و افزایش امنیت‌ بخشی به سفرها در این محور خبر داد.

ایمن‌سازی دو هزار و 200 متر از محور استراتژیک بروجن – لردگان
کد خبر: 219218
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۳ ۱۶:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| احمد جمشیدی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به اینکه محور بروجن-لردگان یکی از محورهای پرتردد و حادثه خیز در استان چهارمحال و بختیاری است، لذا به منظور تسهیل در رفت و آمد، ایمن‌سازی، افزایش امنیت بخشی به سفرها بیش از دو هزار و 200 متر نیوجرسی در این محور نصب شد.

وی عملیات نصب نیوجرسی را یکی از موارد ایمن‌سازی جاده‌ها و موثرترین روش‌ها در کاهش تصادفات جاده‌ای عنوان کرد و افزود: به همین دلیل در کیلومترهای 55، 32 ، 24 و 15 این محور استراتژیک استان با بودجه‌ای بالغ بر 17 میلیارد ریال ایمن‌سازی به صورت اجرای عملیات نصب نیوجرسی صورت گرفت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: به صورت تقریبی نصب هر کیلومتر نیوجرسی 8 میلیارد ریال هزینه دربر دارد و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان چهارمحال و بختیاری در طول سال برای بسیاری از محورهای استان اقدام به ایمن‌سازی نقاط حساس جاده‌ها با نصب نیوجرسی می‌ کند تا با این اقدام ایمنی محورهای مواصلاتی افزایش و به تبع آن شاهد کاهش تصادفات در سطح این استان باشیم.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها