کد خبر: 221372
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۲ ۱۲:۲۴:۰۰
| |

نماینده گلپایگان در مجلس:

اقتصاد تولیدی دامداران با بازار خرید همخوانی ندارد

نماینده مردم گلپایگان در مجلس با بیان اینکه شیر لیتری 2000 تومان برای دامداران گلپایگانی هزینه در بردارد،گفت: شیر تنها لیتری 1100 تا 1200 تومان از دامدار گلپایگانی خریداری می‌شود.

اقتصاد تولیدی دامداران با بازار خرید همخوانی ندارد
کد خبر: 221372
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۲ ۱۲:۲۴:۰۰

اعتمادآنلاین| علی بختیار درباره وضعیت تولید شیر در دامداری‌های گلپایگان،گفت: صنعت دامداری حجم بالایی از اشتغال زایی درکشور را در برگرفته است و این درحالی است که اقتصاد تولیدی دامداران گلپایگانی با بازار خرید شیر همخوانی ندارد.

نماینده مردم گلپایگان وخوانسار در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه گرانی دوبرابری قیمت نهاده‌های دامی نرخ تولید در دامداری‌های گلپایگان را تصاعدی کرده است،اما متاسفانه نرخ شیر ثابت مانده که این امر بطور مسلم دامداران را متضرر کرده است،تصریح کرد: زمانی که دامداران 700 تا 800 تومان پایین از نرخ تولیدشیر را بفروش برسانند،مسلم است که دامدارن متضرر می‌شوند.

بختیار افزود:برای ثبات اقتصاد دامداری‌های گلپایگانی باید نرخی برای نهادهای دامی درنظر گرفت که هزینه تولید در دامداری های کشور تناسب با میزان فروش داشته باشد؛بنابراین دولت باید با اقدامات اصولی برای توقف گرانی نهاده‌های دامی تدابیری را اتخاذ کند ،زیرا در دوسال گذشته نرخ نهاده های دامی افزایش داشته است.

عضوکمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه شیر لیتری 2 هزار تومان برای دامداران گلپایگانی هزینه در بردارد،یادآورشد:شیر تنها لیتری 1100 تا 1200 تومان از دامداران گلپایگانی خریداری می شود.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها