کد خبر: 221736
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۳ ۱۵:۲۴:۰۰
| |

رئیس دادگستری ساوه:

مجموعه قضایی در ساوه کنار صنعت‌گران است

رئیس دادگستری ساوه گفت: مجموعه قضایی در ساوه کنار صنعت‌گران پیگیر برطرف کردن مشکلات حوزه صنعت و تولید است.

مجموعه قضایی در ساوه کنار صنعت‌گران است
کد خبر: 221736
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۳ ۱۵:۲۴:۰۰

اعتمادآنلاین| هادی ملکی رئیس دادگستری ساوه ظهر امروز در نشست با مدیران صنایع شهرستان با اشاره به اهمیت حمایت از صنایع و تولید با توجه به شعار سال مبنی برحمایت از تولید داخلی اظهار داشت: با توجه به شعار سال و در راستای حمایت از صنایع کمیسیون‌های مختلفی درخصوص حل مشکلات صنایع در شهرستان ساوه با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط تشکیل شده است.

رئیس دادگستری ساوه اضافه کرد: با پیگیری‌های انجام گرفته، خوشبختانه نتایج مثبتی به همراه داشته زیرا مشکلاتی که نیاز به ارجاع قضایی داشته در این جلسات بررسی و حل و فصل شده است.

وی افزود: در این جلسات مشکلات واحدهای صنایع که جنبه قضایی داشت بررسی و راهکارهای لازم جهت ادامه روند تولید و همچنین مشکلات کارگری و کارفرمایی بررسی شد.

رئیس دادگستری شهرستان ساوه تصریح کرد: ارتباط نزدیک بین صنایع و دستگاه قضایی سبب شد که مشکلات صنایع به مرحله توقیف نرسد و شاهد حکم جلب و یا احضار مدیران صنایع به دستگاه قضایی نباشیم.

وی عنوان کرد: از سویی از مدیران صنایع انتظار داریم همکاری مطلوبی با دستگاه قضایی داشته باشند تا خدای ناکرده شاهد توقیف واحدهای تولیدی به دلیل عدم رعایت قوانین نباشیم چراکه ما معتقدیم دستگاه قضا باید همراه، همگام و در کنار تولید و صنعت باشد و هیچ گاه خود را در برابر این واحدها نمی‌دانیم.

ملکی بیان کرد: خواسته‌های واحدهای صنعتی شهرستان ساوه به عنوان بزرگترین قطب صنعتی کشور به جا بوده که برای برطرف کردن آنها در حال پیگیری هستیم و مشکلاتی که در حوزه شهرستان وجود دارد را پیگیری و سعی می‌کنیم تا برطرف شود و مسائلی هم که در سطح کلان است با کمک فرماندار و دستگاه قضایی پیگیری خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در ارتباط با مشکلات کارگری و کارفرمایی نیز تلاش می‌کنیم در همین جلسات حل و فصل شود که شاهد توقیف و مصادره اموال واحدهای صنعتی نباشیم که شاهد بیکاری کارگر و واحد تولیدی هم نباشیم.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها