کد خبر: 223238
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۰ ۱۲:۳۹:۰۰
| |

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی خبر داد:

23 درصد پایانه‌های مرزی کشوری در اختیار آذربایجان غربی است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: آذربایجان‌غربی تعداد 5 پایانه مرزی را در خود جای داده که 23 درصد کشوری را شامل می‌شود.

23 درصد پایانه‌های مرزی کشوری در اختیار آذربایجان غربی است
کد خبر: 223238
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۰ ۱۲:۳۹:۰۰

اعتمادآنلاین| ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه مدیرکل ‌حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی که در محل سالن اداره برق استان برگزار شد اظهار داشت: حمل و نقل یکی از اساسی‌ترین مولفه‌های اقتصاد است که 90 درصد حمل و نقل کالا و مسافر از طریق جاده‌ها صورت می گیرد.

وی با اشاره به این که 600 هزار نفر جابجایی مسافران جاده‌ای را بر‌عهده دارند، تاکید کرد: حمل و نقل ایمن، سریع همراه با رفاه و آسایش نیازمند توجه به راه‌ها، بستر سازی برای ورود بخش خصوصی به برنامه‌ها و توسعه راه‌های ایمنی ازجمله برنامه‌های سازمان در آینده خواهد بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: دسترسی به این موضوعات نیازمند علم و آگاهی بروز است که قشر رانندگان مهم‌ترین افراد در این میان هستند.

وی با اشاره به اهم برنامه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی تصریح کرد: توجه به توسعه راه‌ها، آموزش و رفاه پرسنل به عنوان ارکان اصلی توسعه سازمان برای حرکت به سمت سازمان پویا، توجه به اصناف، رانندگان و پیگیری مطالبات این افراد از جمله دیگر برنامه‌های ماست.

شکری با اشاره به این‌که آذربایجان‌غربی 23 درصد پایانه‌های مرزی کشور را به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: از دیگر برنامه‌ها می‌توان به برنامه‌ریزی برای استفاده هر چه بهتر از پایانه‌ها با توجه به اینکه دارای پنج پایانه هستیم.

وی تعامل با شورای ترافیک و حمل و نقل استان را در راستای ایمنی راه‌های مواصلاتی مهم تلقی کرد و عنوان کرد: استان دارای 13 هزار کیلومتر راه مواصلاتی است که محورهای شریانی و گردشگری توسعه خواهد یافت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی توجه به راه‌های روستایی وبرنامه ریزی جهت نوسازی در حوزه حمل و نقل جاده‌ای برابر مقررات سازمان را از دیگر اهداف این اداره برشمرد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها