کد خبر: 223838
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۳ ۱۴:۱۹:۰۰
| |

استاندار خراسان شمالی اعلام کرد:

دستگاه‌های اجرایی استخدامی فرزندان ایثارگران را پیگیری کنند

استاندار خراسان شمالی در رابطه با اجرای قانون استخدامی فرزندان ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی گفت: هر آن چه در قانون آمده است، باید مورد اجرا قرار گیرد بنابراین دستگاه‌های اجرایی این موضوع را به طور جدی پیگیری کنند.

دستگاه‌های اجرایی استخدامی فرزندان ایثارگران را پیگیری کنند
کد خبر: 223838
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۳ ۱۴:۱۹:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدرضا خباز استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه خدمت به جامعه ایثارگران بالاترین خدمت‌هاست، افزود: محبوب ترین و شریف‌ترین انسان‌ها، جامعه ایثارگران هستند و خداوند به ما توفیق داده است تا خدمتگزار آنان باشیم.

وی ادامه داد: خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران توشه آخرت و موجبات خیر و برکت در زندگی فرد را فراهم می‌آورد و این در حالیست که ایثارگران کار خالصانه و بدون منت را برای رضای خداوند انجام داده‌اند که اثرات آن را دوچندان می‌کند.

وی در ادامه سخنان خود تاکیدی بر سرکشی منظم و مستمر از خانواده‌های شاهد و ایثارگر داشت و افزود: بنده به موضوع سرکشی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران چنان اهمیت می‌دهم که همیشه جزو اولویت‌های کاری من است و به هر میزانی که بتوانیم به آنان خدمت کنیم، بدون شک نزد خدا اجر بیشتری خواهیم داشت زیرا ایثارگران برای تمامیت ارضی و عزت این کشور جانفشانی‌های مضاعفی کردند که سرکشی از آنها کمترین کار ممکن است.

خباز اظهار کرد: هر چند که سرکشی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران جزو وظایف قانونی مدیران است اما در شورای اداری استان مدیرانی که توجه بیشتری به مقوله حل مشکلات ایثارگران و سرکشی از آنان داشته‌اند، تشویق می‌شوند تا مدیران دیگر نیز به این موضوع اهمیت بیشتری بدهند.

وی در خصوص اجرای قانون استخدامی فرزندان ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی نیز اظهار کرد: هر آن چه در قانون آمده است، باید مورد اجرا قرار گیرد بنابراین دستگاه‌های اجرایی این موضوع را به طور جدی پیگیری کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها