کد خبر: 224777
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۷ ۰۹:۴۳:۰۰
| |

مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

برای نجات رود بشار با کسی تعارف نداریم

مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به خشکسالی‌های کنونی گفت: برای نجات رود بشار کارهای غیرقانونی را تحمل نمی‌کنیم.

برای نجات رود بشار با کسی تعارف نداریم
کد خبر: 224777
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۷ ۰۹:۴۳:۰۰

اعتمادآنلاین| وحید محمدی‌تبار اظهار کرد: این چند روز با همت شرکت آب منطقه‌ای استان، اداره‌کل محیط زیست و امروز هم با همکاری اداره‌کل راهداری پروژه لایروبی و آزادسازی رودخانه بشار ادامه داشت.

وی اضافه کرد: یکی از نهرهای سنتی انحراف آب بشار را که منتسب به یکی از ادارات بود آزاد کردیم تا درس عبرتی برای همه باشد و همه بدانند استانداری تعارفی با هیچ فرد و اداره‌ای برای احیا و نجات رودخانه‌ها و روان آبهای استان ندارد. آب سرمایه ملی ماست و همه مردم باید از منفعت‌های عمومی رودخانه‌ها بهره ببرند.

مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: جنگل و محیط زیست سرمایه ماست حیات جامعه ما و آینده زندگی فرزندان ما بستگی به تصمیم های امروز و اقدامات عملی در حفاظت از منابع ملی و طبیعی و آب‌ها دارد محیط زیست و منابع طبیعی و آب محور و اساس توسعه هر دیاری است.

محمدی تبار خاطرنشان کرد: تشکر ویژه دارم از فیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، آب منطقه‌ای، محیط زیست، اداره‌کل راهداری، بسیج و سپاه مناطق مختلف استان و شهرداری یاسوج، منابع طبیعی و فرمانداری بویراحمد دارم که در این چند روز پای کار بودند و برای حفاظت از جنگل و آب این استان قدم برداشتند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها