کد خبر: 225175
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۹ ۰۹:۵۹:۰۰
| |

معاون خدمات شهری شهرداری شیراز خبر داد:

3 خیابان ویژه فروش غذا در شیراز راه‌اندازی می‌شود

معاون خدمات شهری شهرداری شیراز گفت: به منظور ساماندهی اغذیه‌فروشان و زیباسازی چهره شهر، 3 خیابان ویژه فروش غذا در شیراز راه‌­اندازی می­‌شود.

3 خیابان ویژه فروش غذا در شیراز راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: 225175
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۹ ۰۹:۵۹:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدرضا محمدحسن‌­پور معاون خدمات شهری شهرداری شیراز از قطعی شدن کلیات طرح خیابان غذا در شیراز خبر داد و اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود با پایان یافتن مراحل فنی و اجرایی، این خیابان‌­ها تا پایان مردادماه راه‌­اندازی شود.

وی گفت: 6 خیابان در سطح شهر مورد ارزیابی و بررسی کارشناسانه اداره اطلاعات شهری و سازمان ترافیک قرار گرفته است و 3 خیابان در جنوب، شرق و شمال یا غرب شیراز برگزیده شده که با حل شدن مسائل ترافیکی که پلیس راهور مطرح کرده است، فعالیت خود را آغاز می‌کند.

معاون خدمات شهری شهرداری شیراز با اشاره به اینکه فعالیت بارفروشان و دست‌فروشانی که در سطح شهر اقدام به فروش میوه­، سبزیجات و غیره می‌­کنند تاثیری منفی در زیبایی چهره شهر دارد، افزود: ایجاد مشکلات ترافیکی سلامت و امنیت شهروندان را به خطر می‌­اندازند، اما راه­‌اندازی خیابان غذا در ساماندهی مشاغل و زیباسازی فضا موثر است.

وی با بیان اینکه اغذیه‌فروشان سطح شهر را با معیارهای تعریف شده و ظاهری متفاوت و زیبا در این خیابان‌­ها جانمایی خواهیم کرد، تاکید کرد: هدف این طرح ساماندهی مشاغل اغذیه‌‌فروشی خواهد بود و پس از آن اجازه هیچ گونه فعالیت­‌های این چنینی را در سطح شهر نخواهیم داد.

محمدحسن‌­پور از ارائه جزئیات این طرح از قبیل محل دقیق خیابان­‌ها، نحوه ثبت­‌نام و ارائه درخواست اغذیه‌­فروشان برای حضور در این خیابان در آینده­‌ای نزدیک خبر داد و گفت: نام­گذاری این خیابان‌­ها به عنوان فضایی گردشگری یا خیابان غذا در حال بررسی کارشناسانه است که به زودی نتیجه آن مشخص می‌شود.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها