کد خبر: 225297
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۹ ۱۵:۳۲:۰۰
| |

فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز مطرح کرد:

قانون، میزبان معتادان متجاهر

فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز گفت: در اجرای ارتقاء امنیت اجتماعی در این کلانشهر، 150 معتاد متجاهر شناسایی و دستگیر شدند.

قانون، میزبان معتادان متجاهر
کد خبر: 225297
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۹ ۱۵:۳۲:۰۰

اعتمادآنلاین| سرهنگ محمد صفری، فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز با اشاره به طرح ارتقاء امنیت اجتماعی بیان کرد: ماموران پلیس با انجام اقدامات تخصصی و گشت زنی های نامحسوس و هدفمند موفق شدند 150 معتاد متجاهر را از سطح پاتوق ها و معابر عمومی کلانشهر اهواز دستگیر و به مرکز ترک اعتیاد منتقل شدند.

وی با بیان اینکه بیش تر این معتادان پرونده سرقت و برهم زدن نظم عمومی در سطح اهواز را دارند، اذعان داشت: در بررسی پرونده ها در مراکز انتظامی نشان می دهد اعتیاد در بروز و وقوع جرائم و آسیب هایی همچون سرقت، ولگردی، تکدی گری، مزاحمت، اختلافات خانوادگی، نزاع، طلاق و فروپاشی خانواده نقش داشته است.

سرهنگ صفری، اعتیاد به موادمخدر را معضل خانمان سوزی عنوان کرد و افزود: علاوه بر قرار گرفتن در معرض ابتلا به انواع بیماری ها، سبب از دست دادن وجه اجتماعی خود در سطح جامعه می شوند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: به منظور پیشگیری از وقوع جرائم طرح های جمع آوری معتادان متجاهر که بیش تر مطالبه خود مردم است اجرا و نقاط آلوده و پاتوق های استعمال موادمخدر از لوث برهم زنندگان نظم و امنیت پاکسازی خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز بیان داشت: معضل اعتیاد در صورت بی توجهی و نبود احساس مسئولیت در کمین همه اقشار اجتماعی قرار دارد، پس همگان باید با هوشیاری و مراقبت از خود، فرزندان و اطرافیانمان بطور همه جانبه با این پدیده شوم مبارزه نماییم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها