کد خبر: 225785
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۱ ۱۵:۳۲:۰۰
| |

با افتتاح شیفت شبانه

اورژانس اجتماعی کرمانشاه 24 ساعته شد

اورژانس اجتماعی بهزیستی استان کرمانشاه با افتتاح شیفت شبانه از این به بعد به صورت 24 ساعته در خدمت هم‌استانی‌ها است.

اورژانس اجتماعی کرمانشاه 24 ساعته شد
کد خبر: 225785
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۱ ۱۵:۳۲:۰۰

اعتمادآنلاین| مراسم افتتاح شیف شب و 24 ساعته شدن اورڗانس اجتماعی بهزیستی (123) استان کرمانشاه امروز با حضور تقی رستم‌وندی معاون وزیر و رئیس سازمان اجتماعی کشور، آیت الله عراقی نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری، مدیرکل بهزیستی استان و جمعی دیگر از مسئولان برگزار شد.

عراقی نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در مراسم افتتاح 24 ساعته شدن اورژانس اجتماعی(123) بهزیستی ضمن تقدیر از خدمات صورت گرفته توسط بهزیستی به آسیب دیدگان اجتماعی با مدیریت مدیرکل بهزیستی استان، گفت: از این به بعد نیروهای بهزیستی که متشکل از روانشناسان و مددکاران متخصص هستند به صورت شبانه روزی آماده خدمت به افراد داری مشکل هستند.

عراقی در بازدید از خانه "سلامت دختران" و "خانه امن زنان" تحت نظارت بهزیستی با ابراز رضایتمندی از عملکرد بهزیستی در خدمات رسانه به مددجویان این مراکز، گفت: خدمت پرسنل بهزیستی یک کار جهادی است چراکه نجات دادن یک انسان از مشکلات و گرفتاری ها پاداشی همانند خدمت به یک جامعه را دارد.

دکتر امید قادری مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه نیز با اشاره به آغاز فعالیت 24 ساعته اورژانس اجتماعی بهزیستی، گفت: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر نوع آسیب اجتماعی و نیاز به مداخله از قبیل خودکشی، کودک آزاری، همسر آزاری، فرار دختران و پسران از منزل،زنان آسیب دیده و .... با خط تلفن اورژانس اجتماعی به شماره 123 تماس بگیرند و کارشناسان ما به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مشکلات مطرح شده هستند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها