کد خبر: 226790
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۶ ۱۰:۳۶:۰۰
| |

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران:

ساخت انسان فرهنگی یکی از ضرورت‌های امروز جامعه است

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های تهران در افتتاحیه سی و ششمین جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزان دختر برگزیده سراسر کشور مطرح کرد:افزایش سرمایه فرهنگی به معنای افزایش اقتدار و عزت نفس در جامعه است.

ساخت انسان فرهنگی یکی از ضرورت‌های امروز جامعه است
کد خبر: 226790
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۶ ۱۰:۳۶:۰۰

اعتمادآنلاین| عبدالرضا فولادوند ضمن گرامیداشت سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان به میهن اسلامی اظهار کرد: باعث افتخار است که اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در سی و ششمین جشنواره فرهنگی و هنری، میزبان شما دانش آموزان منتخب و همکاران و مربیان است و امیدواریم این دوره برای شما دانش آموزان هنرمند و خلاق، مفید و موثر واقع شود.

وی با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) در خصوص پرداختن به مسائل فرهنگی، گفت: ساخت انسان فرهنگی یکی از ضرورت های امروز جامعه است و رسالت اصلی آموزش و پرورش، تربیت و پرورش و انتقال هنر و فرهنگ میان نسل ها است و اگر به ابعاد فرهنگی در مدارس پرداخته نشود، نابسامانی هایی در حوزه های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی کشور خواهیم داشت.

فولادوند در ادامه افزود: معلم می تواند منشا توانمند طراحی برنامه های هنری فرهنگی و تربیت سرمایه فرهنگی کشور باشدوافزایش سرمایه فرهنگی به معنای افزایش اقتدار و عزت نفس در جامعه است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های تهران پرداختن به برنامه های فرهنگی و هنری در مدارس را ضروری دانست و گفت: با تشویق دانش آموزان به انجام فعالیت های فرهنگی و هنری می توان به نتایج خوبی همچون نشاط و امید در جامعه، افزایش سرانه مطالعه وکتاب خوانی و بهره گیری از فضاهای فرهنگی دست پیدا کرد.

وی در ادامه گفت: در این جشنواره دانش آموزان ضمن رقابت ها به آموزش مهارت ها می پردازند و بر دانش فرهنگی و هنری خود خواهند افزود.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها