کد خبر: 227601
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۹ ۱۵:۱۸:۰۰
| |

رئیس دادگستری شهرستان مرند اعلام کرد:

نشر اکاذیب و افتراء بیشترین جرائم مطبوعات است

رئیس دادگستری شهرستان مرند نشر اکاذیب و افتراء علیه افراد را بیشترین حجم جرائم در مطبوعات و رسانه‌ها عنوان کرد.

نشر اکاذیب و افتراء بیشترین جرائم مطبوعات است
کد خبر: 227601
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۹ ۱۵:۱۸:۰۰

اعتمادآنلاین| سیف الله زارع زاده رئیس دادگستری شهرستان مرند، با اشاره به جامعیت قانون مطبوعات ابراز داشت: بیشترین و مهم ترین حدودی که در قانون مطبوعات برای نشریات و رسانه ها در نظر گرفته شده عدم اشاعه فحشا و منکرات و ایجاد اختلاف بین اقشار مختلف جامعه است.

وی با اشاره به اینکه جریان اطلاع رسانی در شهرستان مرند مطلوب نیست، تاکید کرد: نشر اکاذیب و افتراء علیه افراد، بیشترین حجم جرائم در مطبوعات و رسانه ها را تشکیل می دهد.

رئیس دادگستری شهرستان مرند با بیان اینکه مطبوعات و رسانه سالم به درد جامعه خورده و سازنده خواهد بود، اظهار داشت: امانت داری رکن اول تحقق سازنده بودن یک رسانه است و خبرنگاران در خبررسانی، رسالت بزرگ امانتداری را بر عهده دارند.

زارع زاده ادامه داد: رسانه ها و خبرنگاران باید در جهت امید دادن به مردم و جامعه حرکت کنند، عدم اطلاع رسانی درست رسانه ها، دلسردی جامعه نسبت به نظام و انقلاب اسلامی را به دنبال خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: امنیت روانی جامعه، اعتماد سازی در بین مردم و ارجحیت منافع ملی باید در اولویت فعالیت رسانه ها و مطبوعات باشد.

رئیس دادگستری شهرستان مرند در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: برخی مراجعه مردم به دادگستری، زائد و بی دلیل است که به دلیل عدم آشنایی به قوانین و مقررات صورت می گیرد.


منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها