کد خبر: 227637
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۹ ۱۷:۵۴:۰۰
| |

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان اعلام کرد:

توزیع 2 هزار و 600 تن برنج احتکار شده در زاهدان آغاز شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: توزیع 2 هزار و 600 تن برنج احتکار شده در زاهدان از امروز در سطح بازار مصرف آغاز شده است.

توزیع 2 هزار و 600 تن برنج احتکار شده در زاهدان آغاز شد
کد خبر: 227637
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۹ ۱۷:۵۴:۰۰

اعتمادآنلاین| حیدر میرزایی مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: کمتر از 10 روز از زمان کشف این محموله می گذرد که بر اساس قانون، کار توزیع آن در بازار آغاز شده است.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع احتکار و برخورد با متخلفان این حوزه، برنج های کشف شده با تصویب سازمان صنعت، معدن و تجارت به قیمت هر کیلو 6 هزار تومان در میان مردم توزیع می شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به حجم زیاد این محموله قرار است میان عمده فروش ها، خرده فروش ها و تعاونی های مصرف سازمان‌ها و ادارات توزیع شود.

میرزایی به کاسبان و انبارداران توصیه کرد: نسبت به اعلام موجودی انبار خود به تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان اقدام کنند در غیر این صورت با متخلفان برخورد می شود.

وی بیان کرد: 11 انبار مشکوک به احتکار کالا از ابتدای مرداد تاکنون در سیستان و بلوچستان شناسایی و پرونده مربوطه برای رسیدگی لازم تشکیل شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: شهروندان استان می توانند هرگونه تخلف، پیشنهاد و گزارشی را از طریق سامانه 135 به تعزیرات حکومتی اطلاع دهند تا در سریع ترین زمان ممکن مورد رسیدگی قرار گیرد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها