کد خبر: 227672
|
۱۳۹۷/۰۵/۳۰ ۰۹:۱۵:۰۰
| |

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خبر داد:

520 تن برنج وارداتی در یکی از انبارهای غیرمجاز در استان بوشهر کشف شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: 520 تن برنج وارداتی در یکی از انبارهای غیرمجاز استان بوشهر توسط نیروی انتظامی کشف و صورتجلسه آن برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

520 تن برنج وارداتی در یکی از انبارهای غیرمجاز در استان بوشهر کشف شد
کد خبر: 227672
|
۱۳۹۷/۰۵/۳۰ ۰۹:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| سید حسین حسینی محمدی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر در نشست کارگروه تنظیم بازار بوشهر با تاکید بر مبارزه با گران‌فروشی و کنترل قیمت‌ها از ایجاد گشت‌های مشترک برای مبارزه با احتکار کالا خبرداد و اظهار داشت: ستاد احتکارکالا در استان طی بازرسی‌های اخیر به‌منظور جلوگیری از احتکار و اختفا کالا و همچنین افزایش قیمت‌های کاذب گشت‌های مشترک بازرسی با تعزیرات حکومتی راه‌اندازی کرده است.

وی از کشف برنج احتکار شده در بوشهر خبرداد و تصریح کرد: 520 تن برنج وارداتی در یکی از انبارهای غیرمجاز استان بوشهر توسط نیروی انتظامی کشف و صورتجلسه آن برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر افزود: جلسات ستاد احتکار و اختفاء کالا با حضور دستگاه‌های اجرایی مرتبط به‌صورت مستمر در حال اجرا است که تاکنون منجر به تصویب 14 مصوبه در مرکز استان و متناظر در شهرستان‌ها با حضور فرمانداران به‌منظور هماهنگی و شناسایی و کشف انبارهای نگهداری کالاهای اساسی شده است.

حسینی محمدی با بیان اینکه گشت‌های مشترک بازرسی از نیمه دوم مردادماه به‌صورت هفتگی برنامه‌ریزی شده است تاکید کرد: همکاری دیگر بخش‌های دولتی نظیر پلیس آگاهی، اداره اماکن نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف می‌تواند منجر به بررسی دقیق‌تر و اثرگذاری بیشتر از مراکز نگهداری کالا و خدمات شود.

وی با تاکید بر ثبت کالاها در سامانه جامع انبارها بیان کرد: تمامی انبار و مراکز نگهداری کالاهای دولتی و بخش خصوصی باید در سامانه جامع انبارها ثبت شوند چراکه اگر این انبارها درسامانه جامع انبارها و مراکر نگهداری کالا ثبت نام نکنند کالای آنان قاچاق محسوب می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک به احتکار کالا و انبارهای غیر مجاز نگهداری کالاهایی نظیر مواد غذایی و بهداشتی، لوازم خانگی و غیره مراتب را به شماره تلفن 124 واحد ستاد خبری این سازمان گزارش کنند تا بازرسان در اسرع وقت موضوع را مورد بررسی ورسیدگی قرار دهند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها