کد خبر: 228326
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۳ ۱۳:۱۷:۰۰
| |

انتقاد استاندار همدان از اقدام نامناسب سازمان تامین اجتماعی

حذف عکس بوعلی سینا از روی جلد دفترچه‌های تامین اجتماعی اقدام نامناسبی بود

استاندار همدان گفت: حذف عکس بوعلی سینا از روی جلد دفترچه‌های تامین اجتماعی کشور، دل همه همدانی‌ها و مردم ایران را رنجانده است.

حذف عکس بوعلی سینا از روی جلد دفترچه‌های تامین اجتماعی اقدام نامناسبی بود
کد خبر: 228326
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۳ ۱۳:۱۷:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدناصر نیک بخت استاندار همدان در مراسم آیین ادای احترام به مقام شامخ بوعلی سینا، اظهار داشت:حکیم بوعلی سینا افتخاری برای همه عالم است ولی سهم ایرانیان از این افتخار بیشتر از اقصی نقاط جهان است چراکه شیخ‌الرئیس ایران و همدان را انتخاب کرد تا آثارش را در این شهر به رشته تالیف دربیاورد.

وی تصریح کرد: نمی‌دانم چه جاذبه‌ای در خاک همدان نهفته است که بزرگان زیادی را تربیت کرده و قلم‌ها را صیقل داده است، اما آیا قدر این بزرگان را در خاکمان می‌دانیم؟ معلوم است که خیر.

استاندار همدان افزود: اقدام نادرست و نامناسب سازمان تامین اجتماعی کشور، دل همه همدانی‌ها و ایرانی‌ها را رنجانده است و ثابت کرده که ما آنگونه که شایسته است قدر بزرگان خاکمان را ندانسته‌ایم.

نیک بخت گفت: در حالی که همسایگان ما عکس بوعلی سینا را بر روی اسکناس‌هایشان درج می کنند، سازمان تامین اجتماعی ما اقدام به حذف عکس این حکیم بزرگ از روی دفترچه‌های تامین اجتماعی کرده است.

وی ابراز کرد: با پیگیری‌های ما آقای جهانگیری سریعا این اقدام ناپسند را به وزیر وقت تعاون، کار و امور اجتماعی اعلام کردند و دستور جبران این اشتباه را دادند.

استاندار همدان گفت: سازمان تامین اجتماعی گفته است که برای اینکه عکس زیباتری از شیخ را بر روی جلد دفترچه‌ها قرار دهیم اقدام به حذف آن کردیم، اما باید به آن‌ها بگوییم که بهتر بود نخست عکس زیباتر را می‌گذاشتید سپس اقدام به حذف آن می‌کردید.

بلاتکلیفی پروژه ساخت هتل هما در همدان

نیک بخت با بیان‌ اینکه در سال 94 ساخت هتلی را به تصویب رساندیم که مجری آن سازمان تامین اجتماعی است، ابراز کرد: زمین این هتل آماده شده، تغییر کاربری داده شده، همه زیرساخت‌های آن فراهم شده اما پس از سه سال هنوز هم درگیر امروز و فردای این سازمان هستیم.

وی با بیان اینکه تامین اجتماعی هیچ کار یا فعالیت اقتصادی قابل ملاحظه ای برای استان همدان انجام نداده است، تصریح کرد: ساخت 12 هتل را همزمان با قول سازمان تامین اجتماعی برای ساخت هتل هما آغاز کردیم، که تاکنون 6 هتل افتتاح شده و 3 هتل هم در دست افتتاح است اما هنوز خبری از پیشرفت پروژه تامین اجتماعی نیست.

همدلی و اتحاد مردم رمز پیروزی بر دسیسه های دشمن است

استاندار همدان در بخش دیگری از سخنانش ضمن تبریک به مناسبت آغاز هفته دولت، گفت: در این روزها دولت ناملایمات زیادی را تحمل می‌کند و از طرفی هم شاهد دسیسه‌ها و فتنه‌های دشمنان اسلام هستیم.

نیک بخت افزود: با توجه به برنامه‌های شوم و دسیسه‌هایی که دشمنان اسلام برای مردم ایران در نظر گرفته‌اند، نیاز به همدلی و اتحاد مردم بیش از پیش احساس می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان ما منتظر کوچکترین فرصت برای اجرای نقشه‌های شوم خود برای مردم ایران هستند، ابراز کرد: اما با هم افزایی و اتحاد می‌توانیم مانع رسیدن دشمنان به امیال کثیفشان شویم.

استاندار همدان به رویداد بزرگ همدان 2018 اشاره کرد و افزود: در چند روز آینده شاهد حضور تمامی کشورهای آسیایی در شهر همدان خواهیم بود و در آبان ماه نیز اجلاس گردشگری جهان با مشارکت 180 کشور دنیا در همدان برگزار می‌شود.

نیک بخت با تاکید بر اینکه بسیاری از زیربناهای لازم مانند راه آهن، قطار، فرودگاه ، زیبا سازی شهر، ساخت هتل‌ها و غیره برای گردشگری استان آماده شده است، تصریح کرد: امیدواریم مردم همدان بتوانند میزبانان خوبی برای این دو رویداد مهم باشند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها