کد خبر: 230693
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۴ ۱۳:۴۰:۰۰
| |

رییس کل دادگستری خراسان رضوی:

هیچ قصور و کم کاری در انجام وظایف قابل قبول نیست

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: هیچگونه قصور و کم کاری از سوی مسئولان در انجام وظایف در صحنه های مهم دفاع از نظام و ارزش‌های انقلابی قابل قبول نیست.

هیچ قصور و کم کاری در انجام وظایف قابل قبول نیست
کد خبر: 230693
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۴ ۱۳:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| علی مظفری رییس کل دادگستری خراسان رضوی در جمع قضات دادگستری خراسان رضوی، اظهار کرد: تمامی مسئولان باید بر مدار قانون و طبق مبانی شرع به درستی به وظایف خود عمل کنند و در شرایط کنونی و با توجه به حضور مردم بزرگوار در صحنه های مهم دفاع از نظام و ارزش های انقلابی هیچ گونه قصور و کم کاری در انجام وظایف قابل پذیرش نیست.

وی افزود: دادگاه‌های تجدید نظر به عنوان عالی ترین محکمه رسیدگی استانی از شان و جایگاه والایی برخوردار است و آرای محاکم تجدید نظر که متشکل از قضات برجسته، باتجربه و فرهیخته است به جز موارد استثناء قانونی به عنوان رای فصل الخطاب و قطعی شناخته می شود. از این رو باید قضات ضمن بروز رسانی مستمر دانش قضایی، آرایی متقن، مستدل و منطبق با موازین شرعی و قانونی صادرکنند و بحمدالله در این زمینه دادگاه های تجدید نظر استان خراسان رضوی از وضعیت مطلوبی برخوردار است.

وی تصریح کرد: نظارت مؤثر بر عملکرد تمامی بخشهای دستگاه قضایی یکی از سیاست های اصولی قوه قضائیه است و در استان نیز این سیاست از طریق مراجع ذی ربط به صورت ویژه دنبال می شود و انتظار می رود که تمامی مسئولان قضایی نظارت مؤثری بر عملکرد زیر مجموعه خود از بالاترین رده تا پایان ترین رده اعمال کنند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها