کد خبر: 231658
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۹ ۱۴:۵۲:۰۰
| |

رییس شورای شهر اصفهان:

افزایش سرویس مدارس از سوی کمیسیون حمل و نقل شهری پیگیری می‌شود

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: افزایش سرویس مدارس و وسیله ایاب و ذهاب دانش آموزان در اصفهان از سوی کمیسیون حمل و نقل شهری پیگیری خواهد شد.

افزایش سرویس مدارس از سوی کمیسیون حمل و نقل شهری پیگیری می‌شود
کد خبر: 231658
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۹ ۱۴:۵۲:۰۰

اعتمادآنلاین| فتح الله معین در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اصفهان اظهار داشت: به منظور تسهیل در رفت و آمد دانش آموزان لازم است که سیستم اتوبوس های شهری را تقویت کنیم و باید به گونه ای باشد که سبب نگرانی شهروندان به ویژه دانش آموزان نشود. سیستم اتوبوس های شهری و ارائه خدمات از این طریق باید با بهترین کیفیت صورت گیرد و اسباب راحتی و امنیت دانش آموزان را فراهم سازد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: با توجه به این که خط یک مترو راه‌اندازی شده است، سرفاصله حرکت قطارها 10 دقیقه است که سعی خواهیم کرد این سرفاصله حرکت را 7 دقیقه کنیم.

وی با بیان اینکه امروزه دسترسی به خطوط اتوبوس‌های تندرو راحت‌تر و بیشتر شده است، اظهار داشت: مسأله سرویس دانش‌آموزان توسط رئیس کمیسیون حمل و نقل شهری به صورت جدی پیگیری می‌شود. هرگاه وضعیت اقتصادی جامعه خوب باشد، وضع شهرداری هم خوب است و اگر وضع جامعه مساعد نباشد شهرداری هم مبتلا به آن خواهد بود.

معین با اشاره به اینکه وضعیت شهرداری آیینه‌ای از جامعه است، شهرداری برخلاف سایر دستگاه های اجرایی در بودجه و تامین درآمد و هزینه ها با مشکلاتی مواجه است، تصریح کرد: اعتبار مصوب سال جاری شهرداری اصفهان سه هزار میلیارد تومان است که از این میزان 50 درصد آن صرف هزینه های جاری شهرداری می‌شود که ناگزیر از انجام آنها هستیم. در شرایط اقتصادی کنونی تلاش عمده شهرداری بر این است تا سطح خدمات به شهروندان کاهش پیدا نکند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها