کد خبر: 232917
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۶ ۰۷:۴۵:۰۰
| |

مدیرکل بنیاد شهید همدان:

مدیری برای افزایش درصد جانبازی به بنیاد شهید مراجعه نکرده است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان درباره مراجعه برخی مدیران به بنیاد شهید برای افزایش درصد جانبازی در پی تصویب قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان در سازمان‌های دولتی، گفت: در استان همدان مدیری برای افزایش درصد جانبازی به بنیاد شهید مراجعه نکرده است.

مدیری برای افزایش درصد جانبازی به بنیاد شهید مراجعه نکرده است
کد خبر: 232917
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۶ ۰۷:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| ناصر عارف مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان، با بیان اینکه در استان همدان تعداد مدیران جانباز و درصد جانبازی آنها مشخص نیست، اظهار کرد: آماری از مدیرانی که جانباز بوده و به مرحله بازنشستگی رسیده‌اند، در دست ندارم. تا کنون مدیری که بازنشسته شده و بخواهد درصد جانبازی خود را افزایش دهد، به بنیاد شهید مراجعه نکرده است.


عارف با اشاره به کمیسیون پزشکی در زمینه تعیین درصد جانبازی، خاطرنشان کرد: اعضای کمیسیون پزشکان متخصصی هستند که براساس دستورالعمل میزان آسیب‌دیدگی در جنگ را مشخص می‌کنند و از کسی توصیه نمی‌پذیرند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 10 مرحله کمیسیون پزشکی در استان همدان برگزار شد، عنوان کرد: در سالجاری 2 مرحله کمیسیون برگزار شده است و هر بار 200 نفر در کمیسیون حضور داشتند.

در پی تصویب قانون منع به‌کارگیری مدیران بازنشسته در سازمان‌های دولتی در روزهای گذشته، در فضای مجازی اخباری مبنی بر اینکه مدیران بازنشسته برای افزایش درصد جانبازی خود به 50 درصد، در حال لابی گسترده و فشار به مسئولان بنیاد شهید هستند تا دوباره با داشتن جانبازی 50 درصد دوباره قانون را دور زده و بدنه مدیریتی کشور حضور داشته باشند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها