کد خبر: 235091
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۶ ۰۹:۵۶:۰۰
| |

استاندار همدان:

اجازه صادرات کالاهای استراتژیک مردم را نمی‌دهیم

استاندار همدان گفت: به هیچ عنوان اجازه صادرات کالاهای استراتژی مردم را به خارج از کشور نمی‌دهیم.

اجازه صادرات کالاهای استراتژیک مردم را نمی‌دهیم
کد خبر: 235091
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۶ ۰۹:۵۶:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدناصر نیک بخت در آیین بیست و یکمین جشنواره شهید رجایی استان همدان، با محکوم کردن عملیات تروریستی در اهواز، اظهار کرد: این حرکات تروریست ها که با اجیر کردن عده‌ای، کودکان و جانبازان بی دفاع را به رگبار می بندند، از روی ناامیدی و یاس است.

وی حرکت دشمنان در اهواز را برحسب ناتوانی آنان خواند و افزود: دشمنان غافل از این هستند که بااین حرکات، حس وطن پرستی و دین داری مردم ما بیشتر می شود.

استاندار همدان بیان کرد: حماسه سازان ما در دوران دفاع مقدس، به صورت باور نکردنی در دوران دفاع مقدس شگفتی آفریدند و ثمرات این رشادت ها را همواره شاهد هستیم. اگر می بینیم که رئیس جمهور در مجامع بین المللی قدرتمندانه جواب ترامپ را به گونه ای می دهد که دنیا در برابر کشور ما تعظیم می کند و در مقابل سخنان رییس جمهور آمریکا را به سخره می گیرند، به علت لمس و دیدن رشادت ها و حماسه آفرینی های رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس است.

نیک بخت تاکید کرد: جهانیان رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان ما را در هشت سال دفاع مقدس دیده و سودای جنگ را در ذهن خود نمی پرورانند و به لطف خدا و با رهنمودهای مقام معظم رهبری و برنامه ریزی های سران سه قوه از این معبر سخت نیز به راحتی عبود خواهیم کرد. حقانیت ایران در مجامع بین المللی و در بین همه کشورها ثابت شده است. تاکید مقام معظم رهبری این است که ما در کشور مشکل تامین معیشت مردم را نداشته باشیم و متاسفانه این ولع یک حالت روانی پیدا کرده است.

نیک بخت تاکید کرد: مردم همدان افراد با تدبیر و آینده نگری هستند پس طوری رفتار نکنید که جامعه دچار روان پریشی شوند و همه به دنبال احتکار مواد غذایی باشند. با اطمینان خاطر به مردم می گویم که تمام ارزاق مورد نیاز کشور تامین و فراهم است و به لحاظ ارزی هیچ مشکلی در کشور نداریم. در سال گذشته 30 درصد اعتبارات عمرانی تخصیص یافته بود که امسال این میزان به بالای 60 درصد رسیده است. هیچ مشکلی برای تامین مایحتاج عمومی و اساسی مردم نداریم و این ولع فقط روانی است.

نیک بخت بیان کرد: از رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت برای تامین نکردن گوشت مورد نیاز هیئات در روز عاشورا گله کردم چرا که ارزاق مورد نیاز استان، وجود دارد و جای نگرانی وجود ندارد. از مردم تقاضا دارم که امیدوار باشند و به مسئولان اعتماد کنند چرا که این تحریم ها گذرا بوده و پشتوانه‌ای ندارد.

استاندار همدان با بیان اینکه دنیا در مقابل ترامپ ایستاده است، بیان کرد: این جو روانی خواسته دشمن است و قول خواهم داد که مشکلات به زودی مرتفع شود.

وی در ادامه به جشنواره شهید رجایی اشاره و عنوان کرد: شهید رجایی الگویی برای مدیران کشور شده است چرا که ایشان نماد دینداری، ولایتمداری، اخلاص در عمل، باور مردمی و مبارز و خستگی ناپذیر بودند و اینگونه بود که ایشان از معلمی به ریاست جمهوری رسیدند. بیش از پنج ماه مسئولان برای انتخاب برترین های خدمت، زحمت کشیدند که جای خالی اعضای شورای تامین و سازمان بازرسی در این بین دیده می شود. ما نمی خواهیم ارزیابی‌ها ساعت محور باشد، بلکه باید محصول محور بوده و بهره وری را افزایش دهیم.

استاندار همدان را استانی پاک و نمونه عنوان و بیان کرد: همدان جزو سه استان برتر کشور در دریافت نکردن رشوه است.

وی با تاکید بر حمایت از سرمایه گذاران و بخش خصوصی، عنوان کرد: شرم بر من استاندار و هر مسئولی که با غرض و بی غرض جلوی کار تولیدکنندگان را بگیرد. میز خدمت را تشریفاتی نکنید و در بسیاری از موارد مسئولان پشت این میز بنشینند و یا از کارشناسان خبره و زبده خود در این پست استفاده کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها