کد خبر: 236959
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۵ ۰۹:۵۵:۰۰
| |

رییس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش:

بیمارستان‌های صحرایی برای زائران راهپیمایی اربعین برپا می‌شود

رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش از برپایی دو بیمارستان صحرایی در مرز چزابه و دیگر مناطق مرزی برای خدمت رسانی به زائران راهپیمایی اربعین حسینی خبر داد.

بیمارستان‌های صحرایی برای زائران راهپیمایی اربعین برپا می‌شود
کد خبر: 236959
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۵ ۰۹:۵۵:۰۰

اعتمادآنلاین| امیر شهنام بابلی رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش در حاشیه رزمایش بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حوزه رزم با بیان جزئیات این رزمایش پرداخت و اظهار داشت: رزمایش امروز رزمایش جنگ نوین بود که با همکاری دانشکده «ش م ه» مرکز آموزش و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش و اداره بهداشت و درمان نزاجا برگزار شد.

وی گفت: در این رزمایش اقدامات اولیه رفع آلودگی بر روی مجروحین فرضی حملات شیمیایی انجام شد و همچنین نوع حمله شیمیایی توسط کارشناسان متخصصی که در این رزمایش حضور دارند تعیین و مشخص گردید و متعاقب آن اقدامات پیشگیرانه انجام شد.

رییس اداره بهداشت و درمان نزاجا ادامه داد: در بخش دوم این رزمایش، بیمارانی که برای ادامه درمان خود نیاز به حضور در بیمارستان داشتند، به بیمارستان خانواده ارتش اعزام شدند و هم اکنون نیروهای ارتش در بیمارستان در آماده باش 100 درصد برای پذیرش این مجروحین هستند.

امیر بابلی همچنین با اشاره به برگزاری سالیانه این رزمایش، تصریح کرد: قرار است طی یک ماه آینده در آستانه برگزاری راهپیمایی عظیم اربعین حسینی دو بیمارستان صحرایی در مرز چزابه و مناطق مرزی دیگر توسط گردان‌های دزفول و کرمانشاه برپا شود.

وی در پایان با تاکید بر لزوم حفظ آمادگی 100درصدی اداره بهداشت ارتش، عنوان کرد: با توجه به اینکه نوع جنگ‌ها و تاکتیک‌های نبرد همواره در حال تغییر است، ما نیز باید متناسب با این تغییرات خود را به روز و تقویت کنیم.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها