کد خبر: 241157
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۵ ۱۱:۱۶:۰۰
| |

بلاتکلیفی مسافران اربعین در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد

مسافران امروز پرواز مشهد- نجف از ساعت چهار و نیم صبح در داخل کانتر پرواز منتظر سفر به نجف با هواپیمایی هستند که شرکت هواپیمایی تابان هماهنگی آن را برعهده دارد.

بلاتکلیفی مسافران اربعین در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد
کد خبر: 241157
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۵ ۱۱:۱۶:۰۰

اعتمادآنلاین| عابدینی یکی از مسافران معترض این پرواز گفت: از روز‌های قبل با همه‌ مسافران از طرف شرکت هواپیمایی تابان تماس گرفته شده و تاکید کرده‌اند که حتما سه الی سه و نیم ساعات قبل از پرواز درفرودگاه حضور یابند و در حال حاضر بیش از 160 نفر از ساعت چهارونیم صبح در کانتر پرواز محبوس شده اند.

وی تصریح کرد: ساعت این پرواز حدود هفت صبح بوده که به علت تاخیر پنج ساعته و نرسیدن هواپیما ، از این وضعیت شکایت داریم. طبق آئین نامه‌های شرکت‌های هواپیمایی، شرکت باید بعد از 2 ساعت تاخیر مبلغی از نرخ بلیط را به مسافرانبرگرداند و این در حالی است که اکثر مسافران برگه‌های شکایت نامه را پر کرده‌اند، اما متاسفانه قاضی کشیک فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد در فرودگاه حضور ندارد.

وی گفت: شرکت هواپیمایی تابان بسیار ضعیف عمل کرده است و ما مسافران خواستار این هستیم مبلغ به صورت نقدی به مسافران پرداخت شود و وعده‌های 50 درصد تخفیف در پرواز‌های بعدی به مسافران داده نشود.

مسافران شامل آقایان، بانوان و حتی کودکان هستند که تعدادی از آن‌ها نیز عراقی هستند.

در خصوص این اتفاق حسن جعفری مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد نیز در این باره گفت: علت تاخیر این پرواز تاخیر در ورود هواپیما گزارش شده و کلیه‌ مسئولیت‌ها به عهده‌ی شرکت هواپیمایی تابان می‌باشد.

معاون بازرگانی شرکت هواپیمایی تابان هم با بیان اینکه هواپیمای پرواز مشهد-نجف، دیشب مشهد را به مقصد کرمانشاه ترک کرد، افزود:این پرواز به علت نامناسب بودن آب و هوا مجبور به فرود در شهر اصفهان می‌شود.

محمد حسن روحی ادامه داد: این هواپیما امروز از اصفهان مسافران را به مقصد مشهد سوار خواهد کرد و تا دقایقی دیگر به سمت مشهد پرواز می‌کند که علت تاخیر چند ساعته پرواز مشهد-نجف، تاخیر ورود هواپیما از مسیر قبل و رفع و حل مشکل مسافران پرواز مشهد-کرمانشاه دیشب بوده است.

وی با اشاره به بی اطلاعی در خصوص قوانین پرداخت خسارت مسافران بیان کرد: طبق گزارشاتی که رسیده است از مسافران پذیرایی شایسته‌ای شده و دایره خسارت شرکت، خسارت تاخیر پرواز را به مسافران پرداخت خواهد کرد. هدف شرکت هواپیمایی تابان خدمت به زائران سیدالشهدا علیه السلام است و به خاطر تاخیر به وجود آمده و اذیت شدن مسافران محترم، از کلیه‌ی این عزیزان عذرخواهی می‌کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها