کد خبر: 241906
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۹ ۰۷:۲۸:۰۰
| |

مدیر روابط عمومی شهرداری کرمان:

شهروندان مشکلات مربوط به آب گرفتگی را به سامانه 137 گزارش دهند

مدیر روابط عمومی شهرداری کرمان گفت: شهروندان می‌توانند مشکلات مربوط به آب گرفتگی مناطق مختلف شهر را با سامانه شهردای 137 به اطلاع مسئولین شهری برسانند.

شهروندان مشکلات مربوط به آب گرفتگی را به سامانه 137 گزارش دهند
کد خبر: 241906
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۹ ۰۷:۲۸:۰۰

اعتمادآنلاین| سید رضا میرحسینی مدیر روابط عمومی شهرداری کرمان اظهار کرد: بارش باران طی دو روز گذشته منجر به مشکلاتی نظیر آب گرفتگی معابر در نقاط مختلف شهر کرمان شده که برای رسیدگی به موارد حاد آب گرفتگی شهروندان می توانند موارد مربوط به منطقه و محل زندگی خود را به سامانه 137 شهرداری کرمان گزارش کنند.

میرحسینی گفت: پهنه وسیع شهر کرمان که بالغ بر13 هزار هکتار بافت شهری است مشکلات ساختاری گوناگونی دارد که در مواقع این چنینی شهروندان را دچار مشکل می کند.

وی افزود: شهردار کرمان و معاون خدمات شهری از لحظه آغاز بارش ها موضوع آب گرفتگی معابر را از نزدیک رصد و مدیریت کرده اند و الحمدلله تا کنون در هیچ کجای شهر کرمان مشکل حادی از ناحیه روان آب های سطحی گزارش نشده است.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرمان افزود: با همت شهردار کرمان و معاون مربوطه و با استفاده از تجهیزات سیار و با هماهنگی کامل با ادارات مرتبط نظیر شرکت توزیع برق حجم عمده روان آب ها از مناطق مختلف شهر کرمان جمع آوری و منتقل شده است.

میرحسینی افزود: سامانه 137 شهرداری کرمان هم اکنون تحت مدیریت مجموعه جدید التاسیس بازرسی کرمان قرار داشته و مشکلاتی که توسط شهروندان از کانال این سامانه به شهرداری کرمان منعکس می شود به شکل ویژه پیگیری خواهد شد.

میرحسینی گفت: انتقال مشکلات مختلف شهری به شکل نظام مند و از کانال سامانه 137 می تواند به مسئولان شهری کمک کند تا با برنامه ریزی بهتر و موثرتر، مشکلات سطح شهر را مرتفع کنند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها