کد خبر: 242775
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۳ ۰۸:۳۵:۰۰
| |

عضو شورای شهر مشهد:

تسهیلات اسکان ارزان برای زائران در دهه پایانی صفر مهیا شود

رییس کمیسیون ویژه مناطق پیرامونی و کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر مشهد گفت: یکی از خدمات اساسی که باید در دهه آخر صفر به زائران ارائه شود، اسکان رایگان یا ارزان قیمت است.

تسهیلات اسکان ارزان برای زائران در دهه پایانی صفر مهیا شود
کد خبر: 242775
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۳ ۰۸:۳۵:۰۰

اعتمادآنلاین| رمضانعلی فیضی رئیس کمیسیون ویژه مناطق پیرامونی و کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر مشهد با بیان این که در دهه پایانی صفر در نقاط ورودی شهر ایستگاه‌های استقبال زائران فراهم است، اظهار کرد: زائری که کیلومترها راه از شهرهای مختلف ایران با پای پیاده و دلی سوخته وارد شهر مشهد می‌شود، به توجه و همدلی همشهریان ما نیاز به مهمان‌نوازی مشهدی‌ها در ایستگاه‌های ورودی شهر مشهد دارد.

وی با بیان این که شهرداری به وظایف خودش واقف است تاکید کرد: در حوزه استقبال از زائرین، معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد مسئولیت مستقیم دارد که در ورودی‌های شهر در ایستگاه های خدمت‌رسانی بسته‌های فرهنگی که نیاز زائر بوده را آماده ارایه کند.

وی با اشاره به این که روسای کمیسیون‌های فرهنگی و خدمات شهری شورا بر عملکرد شهرداری مشهد در این ایام نظارت خواهند داشت، تصریح کرد: میلیون‌ها زائر در این ایام وارد شهر مشهد می‌شوند که اگر همه دستگاه‌های دولتی کارشان را به نحو احسن انجام دهند، در مدیریت این جمعیت مشکل نخواهیم داشت.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد خاطرنشان کرد: در یک بازه زمانی کوتاه از قومیت‌های مختلف ایران و با فرهنگ‌های متفاوت افراد زیادی وارد شهر مشهد می‌شوند که اگر هر زائر یک خاطره خوب را در ذهنش ثبت کند، یک پیام‌رسان برای توصیف مهمان‌پذیری مردم مشهد به همشهریانشان می‌شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها