کد خبر: 191801
|
۱۳۹۷/۰۳/۱۲ ۱۱:۲۳:۰۰
| |

رئیس سازمان ملی کارآفرینان:

مجوزهای کسب و کار برای استارتاپ‌ها در حوزه گردشگری کاهش یافت

رئیس سازمان ملی کارآفرینان گفت: از این به بعد استارتاپ و کسب و کارهای نوپا در حوزه گردشگری نیازی به اخذ مجوز Tnamed نداشته باشند و سازمان میراث فرهنگی نیز با استناد به سامانه مذکور دیگر الزامی برای استفاده از این نماد برای این کسب و کارها نخواهد داشت.

مجوزهای کسب و کار برای استارتاپ‌ها در حوزه گردشگری کاهش یافت
کد خبر: 191801
|
۱۳۹۷/۰۳/۱۲ ۱۱:۲۳:۰۰

اعتمادآنلاین| حسین سلاح ورزی در خصوص کاهش مجوزها و تسهیل فعالیت استار تاپ‌ها در فضای مجازی گفت: پس از پیگیری‌هایی که سازمان ملی کارآفرینان داشت سرانجام هیئت مقررات‌زدایی و تسهیل صدور مجوزهای کسب وکار تصویب کرد که از این به بعد استارتاپ و کسب و کارهای نوپا در حوزه گردشگری نیازی به اخذ مجوز Tnamed نداشته باشند و سازمان میراث فرهنگی نیز با استناد به سامانه مذکور دیگر الزامی برای استفاده از این نماد برای این کسب و کارها نخواهد داشت.

وی ادامه داد: برای فعالین خدمات گردشگری در فضای مجازی و استارتاپ‌های مرتبط تنها اخذ پروانه کسب از اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی کفایت می‌کند.

سلاح ورزی تصریح کرد: مجوز بند ب که مبنای مصوبه سال 1380 هیات وزیران است شامل فروشندگان خدمات این دفاتر در فضای مجازی نخواهد بود و همان جواز از اتحادیه برای فعالین این حوزه کافی است.

رئیس سازمان ملی کارآفرینان در پایان تصریح کرد: حذف این بند تاثیر قابل توجهی برای بهبود فضای کسب و کارهای اینترنتی در حوزه گردشگری خواهد داشت.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها