کد خبر: 253360
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۱ ۱۴:۳۸:۰۰
| |

آموزش 120 هزار راننده حمل مواد خطرناک برای کاهش سوانح رانندگی

معاون وزیر راه و شهرسازی از آموزش 120 هزار راننده حمل مواد سوختی و خطرناک طی ماه‌های آینده با هدف کاهش تصادفات رانندگی خبر داد.

آموزش 120 هزار راننده حمل مواد خطرناک برای کاهش سوانح رانندگی
کد خبر: 253360
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۱ ۱۴:۳۸:۰۰

اعتمادآنلاین| عبدالهاشم حسن‌نیا در آیین افتتاحیه دوره «آموزش ارتقای ایمنی جاده‌ای در بخش محموله‌های سوختی و خطرناک» با بیان این‌که مقوله ایمنی در رأس اقدامات سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قرار دارد از این‌رو اقدامات سازمان باید بر مبنای شناخت باشد، اظهار کرد:‌ برای کاهش تصادف‌های رانندگی باید اقدامات مؤثرتری انجام شود که برگزاری دوره‌های آموزشی می‌تواند باعث آشنایی بیشتر و افزایش سطح آگاهی نسبت به قبل شود.

وی افزود:‌ در ماه‌های آینده 120 هزار راننده ناوگان حمل مواد سوختی و خطرناک و 1200 نفر از مسئولان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در این رابطه آموزش خواهند دید. دوره آموزشی حمل مواد خطرناک با همکاری پلیس با هدف ارتقا ایمنی، کاهش خسارت های جانی، مالی و روانی برگزار شد.

وی تصریح کرد: تاکنون بحث استانداردسازی جاده‌ها از منظر حمل مواد خطرناک مطرح نبوده است که در این دوره مورد توجه جدی قرار گرفته است. در این راستا آموزش‌های لازم در خصوص نصب علائم و اقدامات تاثیرگذار در کاهش حوادث حمل مواد سوختی و خطرناک در دستورکار قرار دارد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها