کد خبر: 255653
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۹ ۰۸:۴۶:۰۰
| |

وزیر کار تشریح کرد؛

آخرین اقدامات دولت برای واگذاری سبد کالا

وزیر تعاون، کار و رفاه آخرین وضعیت اجرای طرح اعطای سبد کالا به اقشار کم‌درآمد را تشریح کرد.

آخرین اقدامات دولت برای واگذاری سبد کالا
کد خبر: 255653
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۹ ۰۸:۴۶:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد شریعتمداری با اشاره به اینکه 100 تا 300 هزار تومان سبد کالایی در اختیار خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی قرار گرفته است، افزود: عزیزانی که تا حالا سبد کالا را دریافت نکرده‌اند با مراجعه به سازمان بهزیستی مشکل آنها حل و فصل خواهد شد.

وزیر کار با بیان اینکه در مرحله بعدی سیاست‌های جبرانی دولت محترم این امکان را در اختیار کارمندان دولت قرار داد و در آموزش و پرورش سبدهای کالایی تحویل داده شد که به طور متوسط 200 هزار تومان بود، گفت: همچنین اکثر اقشار کارمندان دولت کشوری و لشکری و بعد بازنشستگان کشوری و لشکری هم گرفتند.

وی با اشاره به اینکه در مرحله سوم بازنشستگان تامین اجتماعی بودند که منابع آن در دو نوبت تامین شد که اکنون در مرحله اقدام و واریز است، گفت: بعد از این مرحله، به بخشی از جامعه می‌رسیم که تحت پوشش یک نهاد و دستگاه مشخص نیستند و ماهیانه کمتر از 3 میلیون تومان درآمد دارند.

شریعتمداری اعلام کرد: از طریق بانک‌های اطلاعاتی که در اختیارمان است و همچنین سازمان تامین اجتماعی و از طریق پرداخت حق بیمه‌شوندگان اطلاعات این بخش از جامعه شناسایی می‌شود.

وی گفت: کاری که توسط مجریان انجام می‌شود شاید دارای خطای انسانی باشد به همین منظور افرادی که سبد کالا دریافت نکرده‌اند می‌توانند به همان مرکز خود که اگر بهزیستی است بهزیستی و اگر سازمان تامین اجتماعی است به این سازمان مراجعه کنند و سبد کالای خود را تحویل بگیرند و مشکلی برای تامین مالی این طرح وجود ندارد.

منبع: ایبِنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها