کد خبر: 259578
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۰ ۱۰:۳۹:۰۰
| |

سخنگوی ستاد بودجه ۹۸:

انتقادات از بودجه مصداق ندارد

مژگان خانلو سخنگوی ستاد بودجه 98 سازمان برنامه و بودجه تاکید کرد: نقادی بودجه باید به صورت مصداقی باشد تا امکان جواب و اصلاح میسر شود.

انتقادات از بودجه مصداق ندارد
کد خبر: 259578
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۰ ۱۰:۳۹:۰۰

اعتمادآنلاین| مژگان خانلو در واکنش به اظهارات روز گذشته سخنگوی شورای نگهبان مبنی بر وجود اشکالات متعدد در بودجه تاکید کرد: این نوع نقد فقط بیان یک امر کلی است؛ مناسب است به طور مشخص بیان شود کدام اعداد و ارقام شفاف نیست تا علاوه بر توضیح، بر اساس توصیه، دولت و مجلس شفافیت لازم را ایجاد کنند.


سخنگوی شورای نگهبان در حاشیه جلسه روز چهارشنبه این شورا گفته بود: درباره بودجه اشکالات متعددی وجود دارد به گونه ای که باید و شاید در بیان اعداد و ارقام شفافیت لازم وجود ندارد؛ موضوعی که به تازگی هم در رسانه‌ها مطرح شده است.


عباسعلی کدخدایی از نمایندگان مجلس خواست که لایحه بودجه 1398 کل کشور را با دقت بیشتری بررسی و تصویب کنند.


وی تاکید کرد: نکات و ایراداتی که شورای نگهبان در سال‌های گذشته به لایحه بودجه وارد دانست باید از سوی دولت و مجلس برطرف شود.


در این ارتباط، سخنگوی ستاد بودجه 98 سازمان برنامه و بودجه کشور با قدردانی از تمام صاحبنظران و متخصصانی که نقد و بررسی بودجه را انجام می دهند گفت: با هدف بهره مندی از نظرات، لازم است برای امکان جواب و اصلاح، نقادی به صورت مصداقی باشد.


لایحه بودجه 1398 چهارم دی ماه به مجلس شورای اسلامی تقدیم شد که سقف این بودجه 17 میلیون و 32 هزار و 332 میلیارد و 270 میلیون ریال است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها