کد خبر: 266502
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۱ ۱۰:۰۷:۰۰
| |

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس خبر داد؛

حل معضل متقاضیان مسکن مهر پردیس

مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس اعلام کرد: مشکلات مربوط به تخصیص واحد به متقاضیان مسکن مهر پردیس حل خواهد شد و تا پایان خرداد 98 به همه متقاضیانی که ثبت نام کرده‌اند واحد تخصیص می‌شود.

حل معضل متقاضیان مسکن مهر پردیس
کد خبر: 266502
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۱ ۱۰:۰۷:۰۰

اعتمادآنلاین| مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از حل مشکلات مربوط به تخصیص واحد به متقاضیان مسکن مهر پردیس خبر داده است. به‌گفته او، تا پایان خرداد 98 به همه متقاضیانی که ثبت نام کرده‌اند واحد تخصیص می‌شود و تا پایان سال 98 همه واحدها تحویل داده خواهد شد.

به گزارش اعتمادآنلاین ؛ مهدی هدایت در مراسم آغاز عملیات اجرایی زیرساخت‌های پردیس گفت: امروز می‌بینیم که امید مالکان پروژه‌های مسکن مهر به خانه‌دار شدن در پردیس افزایش یافته و تمایل آن‌ها به فروش واحدها نیز به شدت کاهش یافته است. این موضوع وظیفه ما در مجموعه شرکت عمران را نیز سنگین‌تر می‌کند تا بتوانیم به برنامه‌ای که وزیر راه و شهرسازی برای ما ترسیم کرده است برسیم و تمامی واحدها، بجز واحدهایی که دچار مشکل حقوقی شده‌اند را تا پایان سال 98 تحویل دهیم.

او افزود: اولویت مهم ما در این مدت، فعال‌کردن پروژه‌ها بوده است که شاهد افزایش نیروهای انسانی و جریان ورود مصالح به سایت‌های مسکن مهر هستیم. در حال برنامه‌ریزی برای برنامه زمان‌بندی دقیق هستیم تا به کنترل پروژه منظمی برسیم. اولویت مهم دیگر ما موضوع خرید نصبیات برای تکمیل حدود ده هزار واحدی است که با این مشکل روبرو بوده‌اند. با بخشنامه‌ای که وزیر راه و شهرسازی صادر کرد و استاندار نیز در جلسات شورای مسکن مصوباتی را مورد پیگیری قرار داد، می‌توانیم این تعداد واحد را به معنای واقعی جهت تحویل به مالکان محترم تجهیز کنیم.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس افزود: موضوع مهمی که بیشترین مراجعات به شرکت عمران و نمایندگان محترم نیز همین موضوع بود، بحث بلاتکلیفی چند هزار متقاضی بوده که با وجود واریزی، تخصیص واحد نشده بودند و باعث ایجاد ناامیدی شده بود. خوشبختانه توانستیم از ظرفیت شهرهای دیگر استفاده کنیم و با مساعدت بانک مسکن، وام پروژه‌ها را برقرار کنیم. اکنون روزانه در حال دعوت از مالکان هستیم و قطعا تا خرداد ماه، دیگر مراجعه‌ای در این خصوص نخواهیم داشت و همه این تعداد از متقاضیان، تعیین و تکلیف خواهند شد.

هدایت با اشاره به اینکه در دهه مبارک فجر حدود 5 هزار واحد را با تمامی امکانات افتتاح خواهیم کرد، ادامه داد: همچنین کلنگ‌زنی حدود هزار میلیارد تومان بسته مشارکتی پروژه‌های روبنایی شامل مدارس، مساجد، پارک، سرای محله و تجاری را در برنامه داریم. امیدواریم با برنامه‌ریزی خوب بتوانیم پردیس را به جایگاه واقعی خود برسانیم و پروژه‌های مسکن مهر را با تمام امکانات زیربنایی و روبنایی به مالکان تحویل دهیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها